کد خبر : 33011
تاریخ انتشار : 18 سپتامبر 2017 - 18:42
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 378 بازدید

استاندار جدید لرستان در آیین معارفه: دست همه را برای همکاری می فشارم

استاندار جدید لرستان، دکتر سیدموسی خادمی در آیین معارفه‌اش گفت:«من آماده همکاری و تعامل و شنیدن همه حرف‌ها هستم و تلاش می‌کنم لرستان را از جایگاه فعلی که حقش نیست به جایگاه بالاتری بر‌سانم». به گزارش خبرنگار هومیان نیوز، خادمی اظهار داشت:«من آماده شنیدن همه راهکارها و توصیه‌ها و پیشنهادات هستم و درب اتاق من […]

استاندار جدید لرستان، دکتر سیدموسی خادمی در آیین معارفه‌اش گفت:«من آماده همکاری و تعامل و شنیدن همه حرف‌ها هستم و تلاش می‌کنم لرستان را از جایگاه فعلی که حقش نیست به جایگاه بالاتری بر‌سانم».

به گزارش خبرنگار هومیان نیوز، خادمی اظهار داشت:«من آماده شنیدن همه راهکارها و توصیه‌ها و پیشنهادات هستم و درب اتاق من به روی همه باز است و باید بتوانیم از همه ظرفیت‌ها از جمله نمایندگان، نخبگان سیاسی، نیروهای سیاسی و ائمه جمعه و علما برای توسعه‌ی استان استفاده کنیم و بنده دست همه را برای همکاری می‌فشارم».

وی تأکید کرد:«گرچه بنده لر هستم ولی از امروز به بعد خود را لر لرستانی می‌دانم و کوشش می‌کنم لرستان از نظر جایگاه ارتقاء پیدا کند».

این گفته‌ی خادمی، تشویق حاضران را به دنبال داشت.

وی در دولت اول دکتر روحانی استاندار استان کهگیلویه و بویر احمد بود و هوشنگ بازوند نیز از مهرماه 92 تاکنون استاندار لرستان بوده است.

آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان با حضور وزیر کشور، عبدالرضا رحمانی‌فضلی، عصر روز دوشنبه 27 شهریورماه در سالن اجتماعات استانداری لرستان برگزار شد.

دیدگاه ها

هومیان نیوز در گفته :

حشمت اله آزادبخت / مدیر هومیان نیوز:

جناب استاندار عریز امیدوارم فشار دست همکاری شما برای همیشه مستدام بماند، چون استانداران بسیاری آمدند و درابتدا دست گرم همکاری دراز کردند و پس از گذشت مدتی دست تمنا درجیب برده و هیچ وقت به روی هیچ صاحب نظری بازنکردند.
این استان افراد صاحب نظر کاردان کم ندارد که جای دست رد جناح بازی ها بر سینه اشان ماندگار شده است و کسانی مگسان دور شیرینی مدیران ارشد این استان شدند که چیزی در توبره ی دانش نداشتند، جز تور ریزبند خواسته های شخصی و منافع خانوادگی و چه افراد نخبه ای که گوشه ی خانه ی عزلت خاک تنهایی خورده اند.
امیدوارم این چندخط چندماه آینده به مطلب بالابلندی تبدیل نشود و ثابت کنید برای خدا، وجدان و مردم به لرستان همیشه محروم و معزول و رنجور قدم گذاشته اید نه برای نماینده و بنده و …
موفقیت، سربلندی، عزآزادی و آزادگی برای شما آرزومندم.

[پاسخ]

امیر شهبازی----خرم آباد در گفته :

این داستان سراسر تزویر وریا توسط افرادی متمکن در مدیریت جناب بازوند هم چون قدرت ولد وصفی خانی معروف با لابی گری ولا پوشانی کار چاق کنی بعضی افراد به سخره گرفته شد وهمین مدیران بودند که کلک بازوند را از ریشه کند ند ودر برکناری اش به ریشش خندیند با این توضیحات عملکرد استاندار سابق وتیمش باید تلنگر و آزمون خوبی باشد برای این روزهای استاندار جدید واگر این افراد هر چه سریع تر از حوزه مدیریت ارشد استان کنار زده نشوند ماجراهای نا معلومی در پی خواهد داشت.

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :