کد خبر : 37359
تاریخ انتشار : 17 فوریه 2024 - 19:28
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 455 بازدید

بازگشایی تمام راه‌های روستایی لرستان بدون خسارت

به گزارش هومیان به نقل از ایسنا، مدیرکل مدیریت بحران و کاهش بلایای استانداری لرستان پس از اتمام فعالیت سامانه‌ی بارشی آخر هفته گذشته و خروج این سامانه از آسمان استان گفت: تمامی راه‌های روستایی استان بازگشایی شده و خوشبختانه هیچگونه خسارتی ثبت نشده است. مهدی پازوکی بیست و هشتم بهمن ماه، عنوان کرد: خوشبختانه […]

به گزارش هومیان به نقل از ایسنا، مدیرکل مدیریت بحران و کاهش بلایای استانداری لرستان پس از اتمام فعالیت سامانه‌ی بارشی آخر هفته گذشته و خروج این سامانه از آسمان استان گفت: تمامی راه‌های روستایی استان بازگشایی شده و خوشبختانه هیچگونه خسارتی ثبت نشده است.

مهدی پازوکی بیست و هشتم بهمن ماه، عنوان کرد: خوشبختانه بعد از پایان فعالیت سامانه بارشی و بارش‌های خوبی که داشتیم، شاهد آسمان آرام و هوای مطبوع و دلنشین در استان هستیم.

وی در مورد شدت بارش‌ها اظهار کرد: متوسط بارش در استان با فعالیت این سامانه ۶۹ میلی متر بود که جای خوشحالی دارد.

مدیرکل مدیریت بحران ادامه داد: بیشترین بارش ثبت شده در رومشکان با ۱۲۲ میلی متر و کمترین مربوط به شهرستان ازنا با ۲۳ میلی متر ثبت شد.

پازوکی در خصوص مشکلات به وجود آمده در زمان فعالیت این سامانه در استان تصریح کرد: به خاطر حجم بالای بارش برف در الیگودرز و دلفان راه ۲۰۰ روستا برای مدتی قطع شد که بلافاصله با اقدامات مجموعه‌ی راهداری استان بازگشایی شدند.

وی افزود: در بیشتر شهرها نیز با توجه به حجم بالای بارش باران شاهد آبگرفتگی معابر بودیم که رفع شده و خوشبختانه هیچ‌گونه خسارتی به وجود نیامد.

مدیرکل مدیریت بحران و کاهش بلایای استانداری لرستان همچنین به اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با بحران‌های احتمالی در زمان فعالیت سامانه‌ی بارشی آخر هفته گذشته در سطح استان اشاره کرد و گفت: پس از اعلام هشدار هواشناسی استان بلافاصله جلسه‌ی ستاد مدیریت بحران استان تشکیل و ضمن اعلام آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی اقدامات پیشگیرانه در دستور کار این ستاد قرار گرفت.

پازوکی تصریح کرد: با توجه به آمادگی قبلی دستگاه‌های متولی، نظارت و رصد استاندار از اقدامات این دستگاه‌های در طول فعالیت سامانه بارشی، تمامی برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای به موقع انجام و هیچ گونه مشکلی به وجود نیامد.

بیان دیدگاه !

نام :