کد خبر : 37234
تاریخ انتشار : 3 دسامبر 2023 - 19:25
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 301 بازدید

ایستگاه پمپاژ «کلین» کوهدشت در حال رسیدن به خط افتتاح

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از پیشرفت ۸۵ درصدی ایستگاه پمپاژ «کلین» کوهدشت خبر داد. به گزرش هومیان، سید عماد شاهرخی در بازدید از پروژه ایستگاه پمپاژ «کلین» کوهدشت، اظهار داشت: این طرح یکی از طرح‌های شاخص در شهرستان کوهدشت است که باهدف آبی کردن ۴۵۰ هکتار از اراضی، بالابردن عملکرد در واحد سطح و… در حال اجرا است. وی […]

پیشرفت ۸۵ درصدی ایستگاه پمپاژ «کلین» کوهدشت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از پیشرفت ۸۵ درصدی ایستگاه پمپاژ «کلین» کوهدشت خبر داد.

به گزرش هومیان، سید عماد شاهرخی در بازدید از پروژه ایستگاه پمپاژ «کلین» کوهدشت، اظهار داشت: این طرح یکی از طرح‌های شاخص در شهرستان کوهدشت است که باهدف آبی کردن ۴۵۰ هکتار از اراضی، بالابردن عملکرد در واحد سطح و… در حال اجرا است.

وی افزود: طی بازدیدهای میدانی که از پروژه مذکور انجام شد، شاهد پیشرفت ۸۵ درصدی این پروژه هستیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، عنوان کرد: این ایستگاه با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان برای تکمیل، راه‌اندازی و… به بسیج سازندگی واگذار شده است.

شاهرخی، گفت: خط انتقال مسیر آب از برخی از اراضی عبور می‌کند که لازم است مدیریت آب‌وخاک سازمان با شناسایی مالکین اراضی و… مکاتبات لازم را انجام و موانع را رفع کنند.

وی افزود: باتوجه‌به شرایط خاص کشور و جایگاه بخش کشاورزی در اقتصاد، باید برای بهره‌برداری ازاین‌قبیل پروژه‌ها تلاش مجدانه داشته باشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، تصریح کرد: انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی دقیق، زمان‌بندی مناسب و …، این پروژه در کوتاه‌ترین زمان به بهره‌برداری برسد.

بیان دیدگاه !

نام :