کد خبر : 29390
تاریخ انتشار : 4 دسامبر 2016 - 14:12
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 257 بازدید

بازگشایی موقت مسیر خرم‌‌زال

مسیر بسته‌شده‌ی  آزادراه خرم‌آباد به پل‌زال به‌صورت موقت باز شد. آزادراه خرم‌آباد به پل زال که با مشارکت عمده‌ی بخش خصوصی ساخته شد و در سال 89 توسط محمود احمدی‌نژاد افتتاح شد از سه روز پیش به علت بارش باران دچار ریزش کوه در نزدیکی تونل «چارتادو» و به دنبالش هجوم سنگ و آب به […]

%d8%aa%d9%88%d9%86%d9%84-%da%86%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a7%d8%af%d9%88

مسیر بسته‌شده‌ی  آزادراه خرم‌آباد به پل‌زال به‌صورت موقت باز شد.

آزادراه خرم‌آباد به پل زال که با مشارکت عمده‌ی بخش خصوصی ساخته شد و در سال 89 توسط محمود احمدی‌نژاد افتتاح شد از سه روز پیش به علت بارش باران دچار ریزش کوه در نزدیکی تونل «چارتادو» و به دنبالش هجوم سنگ و آب به سطح جاده شد و مسیر را بر روی رانندگان آمده از پل زال، بست.

«آزادراه» که نام «خرم‌زال» را احمدی‌نژاد برایش پیشنهاد کرد 14 دهنه تونل دو قلو دارد ولی سیستم جامع و کامل مهار آب‌های سطحی کوه‌پایه‌ای ندارد.

هم‌چنین این آزاد‌راه کوتاه‌‌کننده‌ي مسیر خرم‌آباد به پل‌زال و به اندیمشک، دیوارهای بتنی مهارکننده‌ی کافی سنگ‌های کوه‌پایه‌ها ندارد و از این روست که هر آن یک بارش چند میلی‌متری می‌تواند سنگ و آب را به‌راحتی روی سطح جاده‌ی مجاور کوه‌پایه‌ها، سرازیر و پهن کند.

خبری به نقل از پلیس راه استان لرستان، عصر یکشنبه 14 آذرماه در فضای مجازی تلگرام منتشر شد که می‌گفت مسیر برگشت آزادراه از پل زال به خرم‌آباد، به صورت موقت باز شده است.

به گزارش خبرنگار هومیان‌نیوز:

عوارضی این آزادراه را رانندگان از جمله‌ گران‌ترین عوارضی کشور دانسته‌اند؛

پرداخت‌ها متناسب با نوع خودرو، از 12 هزار تومان شروع و به 50 هزار تومان ختم می‌شود.

دیدگاه ها

على محمد نصيرى در گفته :

امام زمان مسدودش كن اين آزادراه خرم زال رو،تا4هزار نيروى كار توى جاده قديم مشغول بشن،ونروند تهران كاركرى

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :