کد خبر : 36053
تاریخ انتشار : 9 آوریل 2022 - 17:33
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 382 بازدید

برخورد با روزه‌خواری در پلدختر/ دستگیری سارقان لوله‌های شرکت نفت

فرمانده انتظامی پلدختر با اشاره به برخورد با روزه‌خواری در این شهرستان، از دستگیری سارقان لوله‌های شرکت نفت خبر داد. سرهنگ مصطفی ماسوری در گفت و گو با  مهر از اجرای طرح برخورد با روزه خواری از امروز شنبه با همکاری اماکن، اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های مربوطه در سطح شهرستان پلدختر خبر داد. وی با تبریک ماه مبارک رمضان […]

برخورد با روزه‌خواری در پلدختر/ دستگیری سارقان لوله‌های شرکت نفت

فرمانده انتظامی پلدختر با اشاره به برخورد با روزه‌خواری در این شهرستان، از دستگیری سارقان لوله‌های شرکت نفت خبر داد.

سرهنگ مصطفی ماسوری در گفت و گو با  مهر از اجرای طرح برخورد با روزه خواری از امروز شنبه با همکاری اماکن، اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های مربوطه در سطح شهرستان پلدختر خبر داد.

وی با تبریک ماه مبارک رمضان اظهار کرد: رویکرد پلیس در اجرای این طرح ابتدا آموزش، تذکر و ارشاد قانونی است و در صورت عدم تأثیر با حفظ کرامت انسانی اقدام‌های پیشگیرانه و برخورد مناسب به عمل می‌آید.

فرمانده انتظامی پلدختر با بیان اینکه هیچ عذر و بهانه‌ای برای روزه خواری در ملأ عام پذیرفتنی نیست، افزود: روزه خواری در انظار عموم بر اساس قانون مغایر با شئونات اسلامی و جرم محسوب و برای حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، پلیس با خاطیان و هنجارشکنان در این زمینه به صورت جدی برخورد قانونی خواهد کرد.

سرهنگ ماسوری گفت: با توجه به دستور دادستان کل کشور و اطلاعیه صادره از فرماندهی کل انتظامی کشور و همچنین دادستان شهرستان واحدهای صنفی متخلف و اغذیه فروشی‌ها که در ملأ عام پذیرایی کنند پلمپ خواهند شد لذا از کسبه درخواست می‌شود در این زمینه با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

سارقان لوله‌های شرکت نفت پلدختر دستگیر شدند

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: مأموران انتظامی حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی شهرستان به سارقان لوله‌های شرکت نفت در منطقه «گاوزرده» برخورد کردند.

فرمانده انتظامی لرستان افزود: در این اقدام دو نفر سارق در محور شمالی پلدختر در جاده پلدختر – خرم آباد حین برش لوله‌های نفت دستگیر شدند.

سرهنگ ماسوری گفت: سارقان به همراه یک دستگاه خودرو که از آنها کشف و ضبط شد برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

بیان دیدگاه !

نام :