کد خبر : 33979
تاریخ انتشار : 17 دسامبر 2017 - 19:28
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 754 بازدید

بررسی موضوع ضرب و شتم دانش‌آموز خرم‌آبادی؛ مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان: عزل مدیر مدرسه کذب است

  مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به اینکه نتیجه بررسی موضوع ضرب و شتم دانش‌آموز خرم‌آبادی ۲ روز دیگر اعلام می‌شود، خبر عزل مدیر مدرسه را تکذیب کرد. به گزارش هومیان نیوز، خدانظر دریکوند در گفت و گو با مهر، با اشاره به خبر ضرب و شتم دانش آموز خرم آبادی از سوی مدیر مدرسه […]

 

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به اینکه نتیجه بررسی موضوع ضرب و شتم دانش‌آموز خرم‌آبادی ۲ روز دیگر اعلام می‌شود، خبر عزل مدیر مدرسه را تکذیب کرد.

به گزارش هومیان نیوز، خدانظر دریکوند در گفت و گو با مهر، با اشاره به خبر ضرب و شتم دانش آموز خرم آبادی از سوی مدیر مدرسه اظهار داشت: بر اساس روال اداری، هرگونه اتفاقی که در حوزه ضرب و شتم دانش آموزان صورت بگیرد را از طریق هیئت تخلفات آموزش و پرورش بررسی می کنیم.

وی با بیان اینکه در این رابطه نیز هیئت تخلفات آموزش و پرورش وارد موضوع شده است، تصریح کرد: در حال حاضر مدیر مدرسه مدعی است که این اتفاق از سوی وی رخ نداده است.

نتیجه بررسی ها ۲ روز دیگر اعلام می شود

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه اگر تخلفی صورت گرفته باشد به طور حتم با خاطیان برخورد می شود، ضمن تکذیب خبر عزل مدیر این مدرسه گفت: همچنان بررسی ها از سوی هیئت تخلفات در حال انجام است و مدیر مدرسه عزل نشده است.

دریکوند خاطرنشان کرد: نتیجه بررسی های هیئت تخلفات آموزش و پرورش نیز طی یک تا دو روز آینده اعلام می شود.

بیان دیدگاه !

نام :