کد خبر : 35367
تاریخ انتشار : 10 آگوست 2019 - 08:53
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 756 بازدید

بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد در گیر و دار تخلفات

در بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد تخلفات زیادی در بخش اداری، مدیریتی، درمانی و … رخ می دهد که تاکنون هیچ مدیری نتوانسته است با برخوردهای قاطع از این روند جلوگیری کند و تنها اقدامات صورت گرفته به دادن تذکر ختم شده است. تخلفات و عدم توجه به وضعیت بیماران و به ویژه بیماران قلبی، […]

در بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد تخلفات زیادی در بخش اداری، مدیریتی، درمانی و … رخ می دهد که تاکنون هیچ مدیری نتوانسته است با برخوردهای قاطع از این روند جلوگیری کند و تنها اقدامات صورت گرفته به دادن تذکر ختم شده است.

تخلفات و عدم توجه به وضعیت بیماران و به ویژه بیماران قلبی، عدم حمایت از همکاران در برابر احقاق حق خود و معترض در خصوص وجود مدیران و مسئولین داخلی غیر کارشناس و غیر متعهد، تبعیض در پرداخت کارانه به پرستاران. عفونت بیماران بعد از عمل بخاطر استفاده از وسایل غیر استریل و کیفیت پائین به خاطر ضعف مسئول اتاق عمل بیمارستان شهید رحیمی، وجود مسئولین سفارشی در بخش های بیمارستان شهید رحیمی، عدم رسیدگی به بیماران در اتاق عمل، عدم تفکیک بیماران زن و مرد در بخش ها ( به گونه ای که بیماران زن و مرد در برخی از بخشها با هم قرار دارند)، عدم رسیدگی و مراقبت به موقع از بیماران و مورد بازرسی قرار گرفتن اتاق عمل بیمارستان توسط تیم های تحقیقاتی مواردی بود که منعکس شده بود.

در ذیل گوشه ای از تخلفات اداری و مدیریتی ذکر می شود:

استخدام بستگان سببی و نسبی در بیمارستان شهید رحیمی

شب نامه نویسی برخی از افراد جذب شده

عدم ثبت مرخصی در سفرهای حج در سنوات گذشته
استفاده شخصی خانواده مدیر از خودروی دولتی

درگیری فیزیکی با تعدادی از پرسنل دانشگاه

تبدیل وضعیت برخی پرسنل وابسته از قراردادی به پیمانی

تاخیر در ورود و خروج از محل خدمت

نداشتن تایمکس ورود و خروج به مدت ٩ سال

همه این موارد و تخلفات تنها در یک مجموعه درمانی موجب می شود تا علاوه بر اینکه جان مردم در اولویت و اهمیت قرار نگیرد، بلکه هر پرسنل نیز به دنبال یافتن راهی برای ارتقا شغلی، ورود و خروج بی موقع و … باشد و سنگ روی سنگ بند نشود.

انتظار می رود ریاست جدید دانشگاه علوم پزشکی لرستان از این موضوع صرف نظر نکند و همچون مدیریت های قبلی به تذکر بسنده نکند و در این دور مدیریت قوی و با برنامه ای جهت برون رفت از این مشکلات و برطرف کردن تخلفات داشته باشیم.

#همشهری_لرستان

بیان دیدگاه !

نام :