کد خبر : 35708
تاریخ انتشار : 19 آوریل 2021 - 20:45
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,543 بازدید

تأخیر در آغاز فعالیت کاری ادارات لرستان تا پایان هفته جاری تمدید شد

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری لرستان گفت: فعالیت کاری ادارات استان به دلیل شرایط قرمز کرونایی و کاهش حضور مردم و کارمندان تا پایان هفته جاری از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد. به نقل از ایرنا، حمید کشکولی روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در اجرای مفاد بند ۱۱ صورتجلسه چهل و […]

تأخیر در آغاز فعالیت کاری ادارات لرستان تا پایان هفته جاری تمدید شد

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری لرستان گفت: فعالیت کاری ادارات استان به دلیل شرایط قرمز کرونایی و کاهش حضور مردم و کارمندان تا پایان هفته جاری از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

به نقل از ایرنا، حمید کشکولی روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در اجرای مفاد بند ۱۱ صورتجلسه چهل و سومین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و در راستای سنجش تاثیر زمان حضور کارکنان در کاهش روند شیوع بیماری کرونا، آغاز فعالیت دستگاههای اجرایی استان تا پایان هفته جاری از ساعت ۹ صبح تمدید می‌شود.

وی بیان کرد: وضعیت حضور کارکنان در محل کار و دورکاری آنان را کماکان براساس مفاد نامه شماره ۸۳/۳/۸۱۹ مورخ ۱۴ فروردین ماه جاری ( ابلاغی به دستگاه های اجرایی استان ) و براساس رنگ بندی شهرستان ها اعلام کرد.

وی ادامه داد: تعیین زمان آغاز فعالیت ادارات استان از ساعت ۹ صبح بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا و در جهت کنترل وضعیت بیماری است که اجرای آن توسط دستگاه های اجرایی ضروری می باشد.

براساس اعلام ستاد کرونا، تمام شهرستان های استان لرستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

تعداد مبتلایان به کرونا در این استان نیز از ابتدای شیوع این ویروس تا روز ۳۰ فروردین ماه جاری به ۹۵ هزار و ۵۰۱ نفر رسیده و همچنین تاکنون یک هزار و ۵۴۰ شهروند لرستانی جان خود را بر اثر ابتلای به کرونا از دست داده اند.

بیان دیدگاه !

نام :