کد خبر : 37313
تاریخ انتشار : 21 ژانویه 2024 - 20:28
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 646 بازدید

تایید صلاحیت ۱۴ کاندیدای دیگر در لرستان

صلاحیت ۱۴ نفر دیگر از داوطلبین انتخابات مجلس دوازدهم در لرستان مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت و اسامی این افراد به وزارت کشور شد. به گزارش هومیان، بر اساس اعلام کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات لرستان ۱۴ کاندیدای دیگر در حوزه‌های انتخابیه لرستان از سوی شورای نگهبان برای شرکت در انتخابات تایید صلاحیت شده‌اند. بر […]

تایید صلاحیت ۱۴ کاندیدای دیگر در لرستان

صلاحیت ۱۴ نفر دیگر از داوطلبین انتخابات مجلس دوازدهم در لرستان مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت و اسامی این افراد به وزارت کشور شد.

به گزارش هومیان، بر اساس اعلام کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات لرستان ۱۴ کاندیدای دیگر در حوزه‌های انتخابیه لرستان از سوی شورای نگهبان برای شرکت در انتخابات تایید صلاحیت شده‌اند.

بر اساس این گزارش، این افراد در مرحله قبل از سوی هیات‌های نظارت صلاحیتشان تایید یا احراز نشده بود که در بررسی شورای نگهبان مورد احراز و تایید قرار گرفتند.

تا کنون صلاحیت ۲۹۸ نفر از داوطلبان حوزه‌های انتخابیه استان به تایید شورای نگهبان رسیده است.

آمار این افراد‌ بر اساس اعلام‌ وزارت کشور به ترتیب حوزه انتخابیه عبارت‌اند از: الیگودرز ‌۲ نفر، بروجرد ۳ نفر، خرم‌آباد و چگنی ۳ نفر، دلفان و سلسله ۲ نفر، دورود و ازنا ۳ نفر، کوهدشت و رومشکان ۱ نفر.

زمان نهایی برای اعلام اسامی تایید صلاحیت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۰ بهمن است و تا آن زمان نیز احتمالا تعداد اسامی افراد تایید صلاحیت شده، افزایش خواهند یافت.

بیان دیدگاه !

نام :