کد خبر : 35645
تاریخ انتشار : 22 ژوئن 2020 - 19:51
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 4,485 بازدید

تشکیل ۴۳۳ پرونده تصرف اراضی حریم و بستر رودخانه‌های لرستان

خرم‌آباد- مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان با اشاره به تشکیل ۴۳۳ پرونده تصرف اراضی حریم و بستر رودخانه‌ها گفت: برای آزادسازی ۲۵۰ هکتار تصرفات رودخانه‌ای در استان برنامه ریزی شده است. به گزارش هومیان داریوش حسن نژاد امروز دوشنبه در سخنانی گفت: حدود ۵۰۰ هکتار از اراضی بستر و حریم رودخانه‌ها در لرستان تصرف […]

تشکیل ۴۳۳ پرونده تصرف اراضی حریم و بستر رودخانه‌های لرستان

خرم‌آباد- مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان با اشاره به تشکیل ۴۳۳ پرونده تصرف اراضی حریم و بستر رودخانه‌ها گفت: برای آزادسازی ۲۵۰ هکتار تصرفات رودخانه‌ای در استان برنامه ریزی شده است.

به گزارش هومیان داریوش حسن نژاد امروز دوشنبه در سخنانی گفت: حدود ۵۰۰ هکتار از اراضی بستر و حریم رودخانه‌ها در لرستان تصرف شده که تاکنون بیش از ۲۴۹ هکتار آن رفع تصرف شده است.

وی اظهار داشت: حفاظت از اراضی و حریم بستر رودخانه‌ها به عنوان شریان‌های حیاتی در انتقال آب بسیار ضروری است که در این راستا سال گذشته کارگروه آزادسازی بستر رودخانه‌ها در استان تشکیل شد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان افزود: حذف عوامل در حریم رودخانه و رفع تصرف یا تعیین تکلیف در بستر رودخانه‌ها در دستور کار قرار گرفت که در این راستا بیشترین تصرفات رودخانه‌های استان مربوط به خرم آباد، ازنا و سلسله است.

حسن نژاد تصریح کرد: در شهرستان‌های خرم آباد و سلسله در سنوات گذشته اقداماتی برای رفع تصرفات صورت گرفته است.

وی با اشاره به تشکیل پرونده‌های تخلف در تصرف حریم رودخانه‌ها بیان داشت: ۴۳۳ پرونده تخلف شناسایی شده در این راستا تشکیل شده است که پیگیری آنها جهت اجرا در دستور کار قرار دارد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان بیان کرد: در شهرستان ازنا در حال حاضر ۳۲ پرونده، در شهرستان الیگودرز ۲۶ پرونده، در شهرستان چگنی ۱۰ پرونده، در سلسله ۱۵۶ پرونده، در کوهدشت ۳۵ پرونده، در دلفان ۱۳ پرونده، در پلدختر ۲۲ پرونده، در خرم آباد ۹۸ پرونده و در شهرستان دورود ۴۱ پرونده در مراحل اتمام رسیدگی و شروع عملیات آزاد سازی حد بستر و حریم قرار دارد.

بیان دیدگاه !

نام :