کد خبر : 34817
تاریخ انتشار : 13 جولای 2018 - 21:10
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 5,228 بازدید

تعطیلی ۷ اداره جهاد کشاورزی/ برخی ادارات لرستان حتی نگهبان ندارند

نماینده دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی گفت: ۷ اداره جهاد کشاورزی در بخش‌های مختلف تعطیل هستند و حتی شب‌ها نگهبان ندارند. به گزارش هومیان نیوز به نقل از مهر، علی رستمیان صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری لرستان با اشاره به کمبود نیرو در ادارات لرستان اظهار داشت: در حال حاضر برخی ادارات ما یک […]

تعطیلی ۷ اداره جهاد کشاورزی/ برخی ادارات لرستان حتی نگهبان ندارند

نماینده دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی گفت: ۷ اداره جهاد کشاورزی در بخش‌های مختلف تعطیل هستند و حتی شب‌ها نگهبان ندارند.

به گزارش هومیان نیوز به نقل از مهر، علی رستمیان صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری لرستان با اشاره به کمبود نیرو در ادارات لرستان اظهار داشت: در حال حاضر برخی ادارات ما یک سوم چارت خود نیرو دارند، در آموزش و پرورش امروز دغدغه مدیرکل پاسخگویی به فرهنگیان حق التدریس، نهضت یاران و … است.

وی با بیان اینکه در حوزه درمان با کمبود نیرو مواجه هستیم،  حتی با کمبود نگهبان مواجه ایم و بعضی ادارات حتی نگهبان هم ندارند، تصریح کرد: ظرفیت نیرو در حوزه بهداشت خیلی کم است.

نماینده دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ۷ اداره جهاد کشاورزی در بخش های مختلف تعطیل هستند و حتی شب ها نگهبان ندارند، ادامه داد: برخی بخشداری ها نیرو ندارند و تنها یک تابلو و یک بخشدار دارند؛ بخشداری ها نیروی انسانی ندارند.

رستمیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اگر ما این چالش اختلافات را نداشته باشیم و پشت مدیران و استاندار بایستیم و از ظرفیت نمایندگان و استاندار استفاده کنیم، در وزارت خانه ها مشکلات استان رفع می شود، اظهار داشت: امروز نیاز به وحدت در استان داریم.

وی یادآور شد: اگر من به عنوان نماینده در حوزه انتخابیه خود با مدیری مشکل دارم نباید آن را در جمع مطرح کنم تا جایگاه مدیر متزلزل شود.

نماینده دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی به یاس آفرینی برخی افراد اشاره کرد و گفت: برخی افراد از بالا تا پایین نظام را به باد انتقاد می گیرند، ما قبول داریم کاستی هایی وجود دارد که باید رفع شود، اما این اقدامات درست نیست.

رستمیان ادامه داد: ضرورت ندارد برای مدیرانی که وارد لرستان می شوند بنر و پلاکاردهای زیادی در سطح شهر نصب کنیم و او را به جاهای خوش آب و هوا برای صرف غذا ببریم و سوغاتی به او بدهیم، ضرورت ندارد سوغاتی را با ماشین و کامیون برای او بفرستیم، پول این سوغاتی ها از کجا آمده است؟ آیا از جیب خودمان می دهیم؟

وی خاطرنشان کرد: این اقدامات نشانه ولایت پذیری نیست، ولایت پذیری به معنای پاک دستی و عمل به توصیه های رهبری است.

بیان دیدگاه !

نام :