کد خبر : 36134
تاریخ انتشار : 21 می 2022 - 09:42
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 614 بازدید

جناح‌بازی، توهین به معلمین عرصه تعلیم و تربیت است/ سبک زندگی غربی را از بین ببریم

 فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تأکید بر اینکه نباید اجازه دهیم مسائل سیاسی و جناحی بر آموزش و پرورش حاکم شود، گفت: زمانی که سیاسی‌بازی و جناح‌بازی به آموزش و پرورش ورود پیدا کرد، ارزش معلمی را در حد یک جناح پایین آورد و این توهینی به معلمان است. به گزارش هومیان، سردار مرتضی […]

 فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تأکید بر اینکه نباید اجازه دهیم مسائل سیاسی و جناحی بر آموزش و پرورش حاکم شود، گفت: زمانی که سیاسی‌بازی و جناح‌بازی به آموزش و پرورش ورود پیدا کرد، ارزش معلمی را در حد یک جناح پایین آورد و این توهینی به معلمان است.

به گزارش هومیان، سردار مرتضی کشکولی در دیدار شورای راهبردی بسیج فرهنگیان لرستان با بیان اینکه معلمی کمتر از پاسداری نیست، اظهار کرد: معلمی شرافتی دارد که حتی در بلاد کفر نیز ارزش دارد، کار معلم علم‌آموزی و توانمندسازی است که حتی در بلاد کفر نیز ارزشمند است.

وی با اشاره به اهمیت شغل معلمی در احادیث  و قرآن، افزود: خود قرآن نیز کتاب تعلیم و تعلم است و معلمی کاری است که شرافت  دارد و ربطی به دین و مذهب و جناح ندارد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ادامه داد: متأسفانه زمانی که سیاسی‌بازی و جناح‌بازی به آموزش و پرورش ورود پیدا کرد ارزش معلمی را در حد یک جناح پایین آورد و  این توهینی به معلمین در عرصه تعلیم و تربیت است.

وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم مسائل سیاسی و جناحی بر آموزش و پرورش حاکم شود، پرورش سیاسی باشد اما باندبازی سیاسی نباشد چرا که این عین فرقه بازی است، اضافه کرد: گاهی تعلیم و تربیت یک معلم جرقه‌ای در دل یک دانش‌آموز زده و سبب شده در راه شهادت قدم بگذارد و همین ارزشمند است، معلمان پیش‌قراول و خط شکن هستند.

وی گفت: اگر ما فرزندان خود را از لحاظ شخصیتی و تربیتی رویین‌تن بار بیاوریم بدون شک موفق هستیم  و به همین جهت معلمان مسئول تربیت هستند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: امید دارم با همت بلند، هدف‌های غایی را مدنظر داشته باشید  و کارهای مهم اساسی انجام دهید و این بهتر است تا کارهای متعدد انجام دهیم و گاها کم‌ارزش باشد.

وی با اشاره به اینکه پایه اصلی معلمی در کشور ما هنوز ارزشمند است و معلمان ما هنوز حزب‌الهی و مردم‌دار هستند افزود: باید اندیشه‌ورزی کرده و با تمام صاحبان فکر طرح تحول بنیادین را پایه‌گذاری کنیم و سبک زندگی غربی را از بین ببریم.

کشکولی با بیان اینکه بسیج معجزه پنهانی بود که خدا به ذهن امام خمینی(ره) آورد و لذا اگر ما و شما دست به دست دهیم با کار هوشمندانه و سنگین  می‌توانیم کارها را پیش ببریم، اظهار کرد:  اگر روزی خود را از نقد بی‌نیاز بدانیم آن نقطه سقوط ما است، اگر واقعیات را از جامعه ندانیم و برآورد اطلاعاتی دقیق نداشته باشیم در محاسبات اشتباه می‌کنیم و همین موضوع برنامه‌ریزی‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد و مسیر را اشتباه خواهیم رفت.

وی با بیان اینکه دشمن بنا را بر این گذاشته که فضا را به هم بریزد، گفت: در نظر سنجی‌های مردمی در گویه‌های اسلام، ایران، تبعیت از ولایت فقیه، استقلال و مخالفت با آمریکا بالای ۸۰ درصد در نظر سنجی بودند، که نشان می‌دهد جامعه انقلاب اسلامی را می‌خواهند  و باید تلاش کنیم این گویه‌ها بالاتر رود تا جامعه‌ساز نیز باشیم.

بیان دیدگاه !

نام :