کد خبر : 36616
تاریخ انتشار : 17 فوریه 2023 - 23:01
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 270 بازدید

جوابیه آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت در پی تخریب مدرسه روستای چنار علیا

‍ مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت در پی تخریب دیوار مدرسه چنار علیا، خطاب به رسانه های محلی جوابیه ای به شرح زیر صادر کرد: 🔹به اطلاع همشهریان محترم می رساند مدرسه روستای چنار علیا جزو مدارس تخریبی شهرستان بوده، از اویل شروع سال تحصیلی کار آموزشی در آن صورت نگرفته و فعالیت آموزشی […]

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت در پی تخریب دیوار مدرسه چنار علیا، خطاب به رسانه های محلی جوابیه ای به شرح زیر صادر کرد:

🔹به اطلاع همشهریان محترم می رساند مدرسه روستای چنار علیا جزو مدارس تخریبی شهرستان بوده، از اویل شروع سال تحصیلی کار آموزشی در آن صورت نگرفته و فعالیت آموزشی در این مدرسه از چند ماه پیش تا کنون به صورت موقت در یک کانکس صورت گرفته است.
🔹گفتنی است در زمان تخریب این مدرسه احدی از دانش آموزان و فرهنگیان در آن حضور نداشته اند و هیچ کس در پی این تخریب آسیب و صدمه ای ندیده است.
🔹متولی تخریب، ساخت و تجهیز مدارس، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس می باشد که مراتب تخریبی و بلااستفاده بودن آموزشگاه فوق، همچنین درخواست ساخت فضای آموزشی استاندارد و مقاوم، مکررا توسط مسئولین آموزش و پرورش شهرستان به اطلاع آن سازمان رسیده است.
🔹شایان ذکر است معاونت پشتیبانی و مسئول خدمات اداره آموزش و پرورش در اولین فرصت ممکن در محل حضور یافتند و آهن آلات و آجر و دیگر مصالح جمع آوری شدند.
🔹همچنین عملیات تخریب کامل آموزشگاه طی چند روز آینده توسط پیمانکار ذی صلاح به انجام خواهد رسید.
🔹در پایان از رسانه های محترم انتظار می رود چشم و گوش بسته اقدام نکنند و از انتشار اخبار کذب پرهیز نمایند تا باعث تشویش اذهان عمومی نشوند.

                 امین امینی پویا
    مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت

بیان دیدگاه !

نام :