کد خبر : 36255
تاریخ انتشار : 9 سپتامبر 2022 - 09:41
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 218 بازدید

حادثه رانندگی در لرستان ۹ مصدوم برجا گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: بر اثر برخورد ۲ دستگاه پراید با خودروی سواری پیکان در جاده کوهدشت به کرمانشاه ۹نفر مصدوم شدند. به گزارش هومیان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر لرستان محمد قدمی اظهار کرد: این حادثه پنج‌شنبه شب در ۳۰ کیلومتری کوهدشت رخ داده بود که پس از مراجعه […]

حادثه رانندگی در لرستان ۹ مصدوم برجا گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: بر اثر برخورد ۲ دستگاه پراید با خودروی سواری پیکان در جاده کوهدشت به کرمانشاه ۹نفر مصدوم شدند.

به گزارش هومیان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر لرستان محمد قدمی اظهار کرد: این حادثه پنج‌شنبه شب در ۳۰ کیلومتری کوهدشت رخ داده بود که پس از مراجعه حضوری به پایگاه و اعلام حادثه ذکر شده بلافاصله ۲ تیم امدادی به محل تصادف اعزام شدند.

وی بیان کرد: تیم های امدادی پایگاه بلوران پس از رها سازی و انجام کمک های اولیه به حادثه دیدگان با همکاری عوامل اورژانس ۱۱۵ مصدومین حادثه را به مراکز درمانی انتقال دادند.

قدمی گفت: تعداد حادثه دیدگان از این تصادف  ۱۸ نفر بودند که ۹ نفر آنان که وضعیت مصدومیت بیشتری داشتند و توسط جمعیت هلال احمر و عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده و مابقی در محل درمان شدند.

بیان دیدگاه !

نام :