کد خبر : 22142
تاریخ انتشار : 22 اکتبر 2015 - 14:49
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 665 بازدید

حجت‌الاسلام طاهری‌خرم‌آبادی: خط و خط‌بازی سیاسی کاملاً به ضرر اسلام است/ انتقاد از سریالهای تلویزیون!

  گروه سیاسی: خط و خط‌بازی به ضرر اسلام است و اگر هم از هم انتقاد می‌کنیم باید مثل انتقاد یک رفیق به رفیق دیگر باشد. این گفته‌ی حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی طاهری‌خرم‌آبادی است که در جمع عزارادان حسینی در حسینیه فرهنگیان خرم‌آباد واقع در دبیرستان امام (ره) بیان شد که آمده بودند تا  هفتمین […]

طاهری خرم‌آبادی

 

گروه سیاسی: خط و خط‌بازی به ضرر اسلام است و اگر هم از هم انتقاد می‌کنیم باید مثل انتقاد یک رفیق به رفیق دیگر باشد.

این گفته‌ی حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی طاهری‌خرم‌آبادی است که در جمع عزارادان حسینی در حسینیه فرهنگیان خرم‌آباد واقع در دبیرستان امام (ره) بیان شد که آمده بودند تا  هفتمین شب محرم را به سوگواری در این حسینه بپردازند.

حجت‌الاسلام طاهری خرم‌آباد بیان داشت:«وقتی از همدیگر انتقاد می‌کنیم باید انتقادمان دوستانه و دلسوزانه باشد و از تخریب یکدیگر فاصله بگیریم».

وی بیان داشت:«اصلاح امت که هدف امام حسین(ع) در قیام عاشورا بود باید از سطح خانواده شروع شود و به سایر حوزه‌های اجتماعی و سیاسی سرایت کند».

او افزود:«الان می‌بینیم سریالهای از تلویزیون پخش می‌شود که اصلاً مناسب نیستند و در همه سریالها دیده می‌شود که مثلاً یک محرم با یک نامحرم حتماً باید آشنا بشود که این اصلاً درست نیست و چه ضرورتی دارد حتا در سریالهای پلیسی ما همین موضوع تکراری و نامناسب مرتب دیده و تکرار شود».

حجت‌الاسلام مجتبی طاهری خرم‌آباد تصریح کرد:«این خط و خط‌بازی‌های سیاسی چندین سال است که هیچ دردی از مشکلات مردم رفع نکرده است و کاملاً به ضرر اسلام است؛ ما همه برادریم و شیعه هستیم و باید زیر یک پرچم سینه بزنیم و البته اگر انتقادی هم به هم داریم باید همچون یک رفیق دلسوز انتقادات را با هم در میان بگذاریم؛ درست مثل یک همسایه دلسوز که اگر انتقادی به همسایه‌اش دارد کاملاً دلسوزانه و مشفقانه بیان می‌کند».

گفتنی است شب‌های محرم حسینیه فرهنگیان خرم‌آباد واقع در دبیرستان امام (ره) خرم‌آباد میزبان عزاداران حسینی است و سخنران نیز حجت‌الاسلام مجتبی طاهری‌خرم‌آبادی است.

دیدگاه ها

محمود مهکی در گفته :

درد کم بود خط وخط بازی هم اضافه شد

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :