کد خبر : 13745
تاریخ انتشار : 17 اکتبر 2014 - 17:13
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,583 بازدید

درمان دردهای استخوانی در طب سنتی

    نسخ متعددی  برای بیماری های ستون فقرات وجود دارد که به تدریج منتشر می شود. این دستور آیه الله  ضیایی ( حفظه الله تعالی) است دیسک کمر و گردن: 1 – بار سنگین روی سرشان بلند نکنند. 2- روی شانه هایشان بار برندارند مثلاً افرادی که اسباب کشی دارند یا بنایی دارند. 3- […]

 

 

imagesTAKVVI36 دیسک

نسخ متعددی  برای بیماری های ستون فقرات وجود دارد که به تدریج منتشر می شود. این دستور آیه الله  ضیایی ( حفظه الله تعالی) است

دیسک کمر و گردن:

1 – بار سنگین روی سرشان بلند نکنند.
2- روی شانه هایشان بار برندارند مثلاً افرادی که اسباب کشی دارند یا بنایی دارند.
3- در یک حالت سر و گردنشان را زیاد نگه ندارند زیرا دردهای مهرهای گردنی به وجود می آورد. مثلاً رانندگی ممتد نداشته باشند ( 6 الی 7 ساعت پشت فرمان ) زیرا عصب ها ملتهب می شود ستون فقرات پشتی، دردهای گردنی، قوص کمر، مفصل ران، مفصل زانو و مفصل مچ پا مبتلا می شود. مثل مطالعه پشت سر هم، خیاطی، منجوق دوزی، طلا کاری، طلا کوبی و… .

درمان:
–  الف)  10مرتبه سرشان را رو به پایین و 10 مرتبه رو به بالا، 10 بار به چپ و 10 بار به راست به صورت ملایم دردهای شبه دیسک مفصلی با همین نرمش ملایم خوب می شوند. روزی یک بار این نرمش 4 تا 10 بار را تکرار کند.
ب) با روغن سیاه دانه خالص که در روغن زیتون جوشیده گردنشان را به طرف بال ماساژ بدهند.
ج) اگر دچار خوردگی نوک استخوان ها بوده و توأم با التهاب باشد با همین روغن سیاه دانه موضع درد را ماساژ بدهند.
د) برای ساییدگی های مهره ای که با سی تی اسکن و تشخیص متخصص مفاصل یا دیسک و سیاتکی مشخص شد به جای قرص های کلسیم دی یا کلسیم غضروف آمریکایی می توانند:
یک) سه شیره : شیرۀ انگور، خرما و توت را روزی سه تاچهار قاشق پلو خوری بخورند.
دو) – شیر- عسل بخورند روزی یک قاشق پلو خوری.( شیرتازه گاو نه شیرهای کارخانه ای)
سه) شیر خرما
برای کسانی که پوکی استخوان با استروپروز دارند با مصرف پودر سنجد( درلکی سرینجک) و شیر بسیار عالی است و به مریضها خوب جواب داده و راضی هستند.
کسانی که نرمی استخوان یا راشیتیسم دارند و وزن بدنشان را ساق پا تحمل نمی کند و ساق پایشان پرانتزی شده : روغن سیاه دانه یا روغن زیتون یا کنجد در نور آفتاب ماساژ دهند و باید در خوراکشان پودر سنجد و شیر، شیر خرما، شیر عسل و مصرف 3 شیره گنجانده شود.

دیدگاه ها

رزمنده همسنگر در گفته :

استاد سلام در مورد حجامت و بادکش وتاثیر انها بر درد استخوان برایمان توضیح دهید

[پاسخ]

فاطی در گفته :

با سلام این دور و زمونه پیدا کردن خوراکی های طبیعی مشکل شده مث شیر و عسل در واقع همه چیزما شیمیایی شده

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :