کد خبر : 36970
تاریخ انتشار : 7 سپتامبر 2023 - 22:44
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 238 بازدید

دستگیری عوامل اصلی شرارت و درگیری در خرم‌آباد

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری دو عامل اصلی شرارت و درگیری در این شهرستان خبر داد. به گزارش هومیان، سرهنگ نبی‌الله قاسمی امروز ۱۶ شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال کسب شکایتی مبنی بر حضور چند نفر اراذل و اوباش، که اقدام به نزاع و درگیری با سلاح سرد و ایجاد رعب و […]

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری دو عامل اصلی شرارت و درگیری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش هومیان، سرهنگ نبی‌الله قاسمی امروز ۱۶ شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال کسب شکایتی مبنی بر حضور چند نفر اراذل و اوباش، که اقدام به نزاع و درگیری با سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان کرده است، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۵ خرم‌آباد با انجام رصدها و اقدامات پلیسی، محل اختفاء متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، طی یک عملیات ضربتی دو نفر عامل اصلی این درگیری را در مخفیگاهش دستگیر کردند که در بازرسی‌های اولیه از محل اختفاء آنها سه تیغه قمه و یک عدد افشانه فلفلی نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد در پایان انگیزه متهمان را اختلافات قبلی برشمرد و بیان کرد: پلیس با اشرافیت کامل و رصد جامعه با اقتدار در چهارچوب قوانین و مقررات با هرگونه اعمال مجرمانه و مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد قاطعانه خواهد کرد.

بیان دیدگاه !

نام :