کد خبر : 36329
تاریخ انتشار : 11 اکتبر 2022 - 08:20
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 305 بازدید

دستگیری کلاه برداران اینترنتی در کوهدشت

کلاهبرداران اینترنتی ۱۳۰میلیونی در دام پلیس کوهدشت گرفتار آمدند فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت در گفتگو با خبرنگار هومیان از کشف ۳ فقره جرائم اینترنتی در این شهرستان خبر داد. سرهنگ”علی  امانی”در تشریح این خبراظهار داشت:در پی شکایت  شهروندی مبنی بر این که افرادی ناشناس در فضای مجازی آنان را فریب داده و مبالغی را از […]

کلاهبرداران اینترنتی ۱۳۰میلیونی در دام پلیس کوهدشت گرفتار آمدند

فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت در گفتگو با خبرنگار هومیان از کشف ۳ فقره جرائم اینترنتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ”علی  امانی”در تشریح این خبراظهار داشت:در پی شکایت  شهروندی مبنی بر این که افرادی ناشناس در فضای مجازی آنان را فریب داده و مبالغی را از آنان کلاهبرداری کرده اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا کوهدشت قرار گرفت.
وی افزود: پس از انجام یک سری اقدامات تخصصی و پلیسی مشخص شد ۲ نفر در سایت های واسطه گر اقدام به تبلیغ کالا کرده اما پس از دریافت وجه  از  مشتریان هیچ گونه کالایی را برای آنها ارسال نکردند.
سرهنگ امانی با بیان اینکه کلاهبرداران با این شیوه موفق شده بودند ۱۳۰میلیون ریال از شاکیان کلاهبرداری کنند گفت: با تلاش های صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا سرانجام این افراد به  ۳فقره کلاهبرداری اینترنتی اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت در پایان با بیان نکات ایمنی از شهروندان خواست؛ با افزایش سطح معلومات و آگاهی خود در خصوص روش های پیشگیری از کلاهبرداری در فضای مجازی اقدام تا در دام افراد کلاهبردار و درگاه های خرید اینترنتی جعلی گرفتار نشوند.

بیان دیدگاه !

نام :