کد خبر : 36318
تاریخ انتشار : 5 اکتبر 2022 - 19:12
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 362 بازدید

دست رد آموزش و پرورش بروجرد بر سینه ی نیروهای غیر بومی نهضت سواد آموزی

آموزش و پرورش بروجرد از پذیرش معلمان غیر بومی سرباز زد به گزارش هومیان، فاطمه مقصودی نماینده بروجرد گفت: با خبر شدیم که قرار است ۷۰ الی ۸۰ نفر از نیروهای غیربومی نهضت سوادآموزی شهرهای دیگر استان را به دلیل اینکه با کمبود نیرو روبرو هستیم به آموزش‌وپرورش بروجرد تزریق کنند. ️ مقصودی افزود: این در […]

آموزش و پرورش بروجرد از پذیرش معلمان غیر بومی سرباز زد

به گزارش هومیان، فاطمه مقصودی نماینده بروجرد گفت: با خبر شدیم که قرار است ۷۰ الی ۸۰ نفر از نیروهای غیربومی نهضت سوادآموزی شهرهای دیگر استان را به دلیل اینکه با کمبود نیرو روبرو هستیم به آموزش‌وپرورش بروجرد تزریق کنند.

️ مقصودی افزود: این در حالی است که ۸۳ نفر از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ما ترم آخر بوده و مجوز کلاس رفتن را دارند و از طرف دیگر تعداد زیادی از تحصیل‌کردگان بروجرد نهضتی و پیش‌دبستانی بیکار هستند.

 نماینده ی بروجرد با اشاره به این که کدهای استخدامی شهرستان از شهرهای دیگر گرفته می‌شود و بعد از استخدام با فشارهای سیاسی، غیرسیاسی و … انتقالی گرفته و به شهر خود برمی‌گردند، گفت: در این راستا کلاس‌های درس شهرستان خالی می‌ماند و کدهای استخدامی ما گرفته می‌شود بنابراین شهرستان بروجرد مظلوم بوده و هرسال به این طریق به آن ظلم می‌شده است.

عدم پذیرش نیروهای نهضت سوادآموزی غیربومی در حالی صورت می گیرد که این نیروها اولین سال استخدام خود را می خواهند تجربه کنند و با این وجود امیدی برای استخدام آن ها باقی نمی ماند.

اداره کل آموزش و پرورش لرستان باید در این راستا آستین استمدادی بالا زند.

بیان دیدگاه !

نام :