کد خبر : 25976
تاریخ انتشار : 19 مارس 2016 - 11:19
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,026 بازدید

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در گفت‌وگو با هومیان‌نیوز: تعداد 50 اکیپ بازرسی برای ایام نوروز فعال است/ هرگونه تخلف را با 124 در میان بگذارید

  مشکل کمبود میوه اصلاً نداریم نظارت بر نانوایی‌ها نیز از وظایف ماست خبر اختصاصی: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان، محمدرضا صفی‌خانی به هومیان‌نیوز گفت:«تعداد 50 اکیپ ثابت و سیار بازرسی، بر قیمت‌ها و خدمات ارائه شده در ایام نوروز نظارت می‌کنند». صفی‌خانی، صبح شنبه 29 اسفندماه توضیح داد:«بازرسان بر نحوه‌ی خدمات […]

محمدرضا صفی خانی

 

مشکل کمبود میوه اصلاً نداریم

نظارت بر نانوایی‌ها نیز از وظایف ماست

خبر اختصاصی: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان، محمدرضا صفی‌خانی به هومیان‌نیوز گفت:«تعداد 50 اکیپ ثابت و سیار بازرسی، بر قیمت‌ها و خدمات ارائه شده در ایام نوروز نظارت می‌کنند».

صفی‌خانی، صبح شنبه 29 اسفندماه توضیح داد:«بازرسان بر نحوه‌ی خدمات هتل‌ها، رستوران‌ها و مراکز گردشگری استان نیز نظارت می‌کنند تا خدمات به نحو مطلوب به گردشگران و مهمانان نوروزی ارائه شود».

وی تشریح کرد:«الان اصلاً مشکل کمبود میوه در بازار نداریم و در مناطق مختلف شهرها میوه به قیمت مناسب به مردم ارائه می‌شود».

او افزود:«نظارت بر نانوایی‌ها نیز از وظایف ماست و اکیپ‌های ما به صورت ویژه بر کار نانوایی‌ها هم نظارت می‌کنند».

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بیان داشت:«در صورت مشاهده‌ی تخلف به سرعت پرونده تشکیل می‌شود و روند صدور رأی نیز سریع است و تعزیزات به سریع حکم متخلفان را صادر می‌کند».

محمدرضا صفی‌خانی گفت:«قیمت پسته نیز در بازار نسبت به سال گذشته 15 درصد کاهش یافته است».

صفی‌خانی توضیح داد:«اینکه الان شاهد ثبات در بازار هستیم خود یک موفقیت اقتصادی مهم در حوزه عملکرد اقتصادی دولت تدبیر محسوب می‌شود».

وی تشریح کرد:«بازرسان بر پمپ بنزین‌ها و پایانه‌ها نیز به صورت ویژه نظارت می‌کنند و در مکان‌های گردشگری نیز بازرسان ما مرتباً سرکشی نظارتی در این ایام خواهند داشت».

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان تأکید کرد:«بازرسی‌ها تا 28 فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت و از شهروندان می‌خواهیم چنانچه تخلفی در عرصه‌ی عدم رعایت قیمت‌ها یا کم‌فروشی و گران‌فروشی دیدند بی‌درنگ با تلفن 124 تماس بگیرند تا بازرسان ما در اسرع وقت به موضوع رسیدگی کنند».

صفی‌خانی، شهریورماه 94 به‌عنوان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان منصوب شد.

دیدگاه ها

ناشناس در گفته :

خدل شاهد وگواست انچه در مورد مدیریت صفی خانی گفته شد صخت دارد ولکت سلب ااطمینان شد از این سایت چرا که محدود افرادی که طرفدار دکتر روحانی در این سازمان بوده اند مورد کم لطفی وبی نهر ی قرار گرفته اند اما سایت مذکور سانسور می کتد.

[پاسخ]

علی امرایی حامی دولت در گفته :

خداشاهد و گواست آنچه درمورد مدیریت صفی خانی گفته شد صحت دارد ولکن سلب اطمینان شد از این سایت چرا که محدود افرادی که طرفدار دکتر روحانی در این سازمان بوده اند مورد کم لطفی و بی مهری قرارگرفته اند اما سایت مذکور سانسور می کند.

[پاسخ]

محسن دریکوند در گفته :

هیچ گونه انتظاری از بیرانوند وولد نبوده ونیست چرا که آقایان اصول گرا بوده وسنخیتی با دولت تدبیر وامید نداشتند که خدا را شکر بر کنار وعزل شدند اما مشکل این است مدیر جدید طرفدار دولت تدبیر وامید است بی نتیجه وبدون تغییر وتحول همین بس.

[پاسخ]

همراهان دولت -دلفان در گفته :

انتظار این نبود مدیر محترم سایت انتقادهای به جا ومردمی در خصوص مدیریت آقای صفی خانی منعکس نکند گر چه واقیعات تلخ است اما دین است بر گردنمان چه معامله وتجارتی پشت پرده نهفته است که مسول اداره ای که علاوه بر اینکه از مخا لفان سرسخت وافراطی دکتر روحانی بوده واز طرفداران پرو پا قرص احمدی نژاد وجلیلی ……… واگر باور ندارید از دستگاه فرمانداری دلفان تحقیق وسوال نمایید که هر آنکس در او غش باشد رو سیاه شود انشالله خواستار انعکاس پیام هستیم ممنون ومتشکر . مرادی- حسینی- نوری حسن نیا -الماسی -جمشیدی -قبادی -شهرستان دلفان

[پاسخ]

همراهان دولت در گفته :

بسیار ممنون متشکر سال خوب وهمراه با سلامتی وموفقیت برای مدیر محترم سایت. یا علی مدد

[پاسخ]

بازاری- نور آباد در گفته :

فک کنم از این می ترسند که احمدی نژاد بر گردد والا چه لزومی دارد در این دولت ودر این سازمان این گونه رفتار شود که حتی کوچه بازار از این امر به بوته فراموشی سپرده شد بهتر از مسولین در جریان می باشند وآه حسرت وندامت سر می کشندنمک را خورید نمکدان را نشکنید مردم هم آگاهند وهم خوب در جریان ریز مسایل هستند تنها خود را به غفلت وندانم کاری می زنید.

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :