کد خبر : 36594
تاریخ انتشار : 11 فوریه 2023 - 22:54
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 281 بازدید

زمینه‌سازی برای اتحاد و نشاط ملی در جامعه قوی‌تر و امید بخش‌تر شود

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: زمینه‌سازی برای اتحاد و نشاط ملی در جامعه قوی‌تر و امید بخش‌تر شود. به گزارش هومیان، آیت‌الله احمد مبلغی در پیامی با تبریک ۴۴ امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: ۲۲ بهمن مرجعی نیرومند برای استناد و اتکا، منبعی پربار برای الهام و اقتدا و ذخیره […]

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: زمینه‌سازی برای اتحاد و نشاط ملی در جامعه قوی‌تر و امید بخش‌تر شود.

به گزارش هومیان، آیت‌الله احمد مبلغی در پیامی با تبریک ۴۴ امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: ۲۲ بهمن مرجعی نیرومند برای استناد و اتکا، منبعی پربار برای الهام و اقتدا و ذخیره بزرگی برای تعدیل و میانه‌گزینی، تجدید و بازسازی ذهنیت‌ها، اندیشه‌ها، رفتارها و روش‌ها با توجه به شرایط، مسائل و نیازهای زمانه است.

وی با بیان اینکه شرکت در جشن انقلاب نشانه آگاهی و مسئولیت‌شناسی است، تصریح کرد: باید تلاش جدی کنیم تا از توانایی‌های ناشناخته یا کمتر شناخته شده پویایی بخش ۲۲ بهمن استفاده کنیم و نشانه‌ها و شاخص‌های حرکت اجتماعی را از آن استنباط کنیم.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: باید سه مقوله را به صورت قوی‌تر و متمرکزتر بازآفرینی و نوسازی کنیم، یکی مردم گرایی، دوم ارتقاء فهم دینی و سوم تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی با توجه به شرایط پیچیدگی‌های جامعه و زمانه و از این رهگذر ‌زمینه‌سازی برای اتحاد و نشاط ملی در جامعه را قوی‌تر و امید بخش‌تر کنیم.

بیان دیدگاه !

نام :