کد خبر : 36276
تاریخ انتشار : 15 سپتامبر 2022 - 04:18
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 2,023 بازدید

شهردار متخلف یا شورای فاسد؟

✍حشمت آزادبخت دیگر تکراری ست اگر بنویسم از وقتی نوزاد شورا در شهر کوهدشت متولد شد، شهرداری اش دقیقا محلی شد برای آزمایش شهردار!به گونه ای که هر بار شهرداری با شکوه ساز و دهل استقبال آمد و پس از مدتی کوتاه با چَمَری پشیمانی بر تابوت غیض و غضب بدرقه ی چاه عزل شد.اما […]

✍حشمت آزادبخت

دیگر تکراری ست اگر بنویسم از وقتی نوزاد شورا در شهر کوهدشت متولد شد، شهرداری اش دقیقا محلی شد برای آزمایش شهردار!
به گونه ای که هر بار شهرداری با شکوه ساز و دهل استقبال آمد و پس از مدتی کوتاه با چَمَری پشیمانی بر تابوت غیض و غضب بدرقه ی چاه عزل شد.
اما آن چه از چشم و گوش مردم پنهان ماند، دلیل این عزل و نصب های اتوماتیکِ طبق معمول بود. مردمی که شانه های صداقت را خم کردند تا برای بالا رفتن چند نفر پله کنند. عده ای که با قول نوکری، انگشت التماس بر درب اعتماد مردم کوبیدند و رای گرفتند اما وقتی کت و شلوارهای خدمت پوشیدند، حاضر نشدند مردم را در جریان کارها قرار دهند و گمان بردند سرور عمران آنانند…
هر بار عزل و نصب کوتاه شهردارها رقم خورد و چیزی نگفتیم اما این بار واقعا کارد به استخوان تحمل رسیده و حق داریم بدانیم علت غضب ابر شورا بر گلزار کامیاب تیموری چیست؟ آیا این سنگسار تگرگ از سر دلسوزی شهر است و شهردار باز هم مرتکب تخلف اداری شده یا به قول ذهنیت سالیان مردم شورا فاسد تشریف دارد و از در باج خواهی درآمده است؟
اگر اولی بارز است که پرده بیفکنید مردم شهردارشان را بیشتر بشناسند و اگر حق با گزینه ی دوم است، بنده از طرف مردم حق دارم بگویم شما را به خدا بس کنید و اجازه دهید شهردار کارش را انجام دهد!
شهرداری که به راستی مردمی به نیکی از او یاد می کنند و کارهایش را قدر می دانند. از دروازه ی ورودی قرآنش تا نهضت سیاه آسفالتی که دارد از پس قُلدُر چاله چوله های شهر به خوبی برمی آید.
جنابان شورای شهر کوهدشت!
مردانه این شهردار را هم به سرنوشت شهردارانی که خوب کار کردند و بی گناه به مسلخ استیضاح رفتند، دچار نکنید!
گزینه های مطرحتان را خواندم و واقعا در اندازه ای نبود که یک شهردار به خاطرشان استیضاح شود.
مطمئن باشید شانه ی شعور رسانه ای مردم تا جایی قد کشیده که هر کاری را به خوبی تحلیل می کنند و اگر زحمتی نیست در خیابان هایی که قبلا برای کسب رای قدم زدید، چرخی دوباره زده و نظر مردم را بخواهید و هر چه بود به آن احترام بگذارید؛ چرا که با وضعیتی که در پیش گرفته اید، دور آینده حتما از بلندای نگاه تیزبین مردم پایین خواهید افتاد.


*****

شورا تشک بی تماشاچی کشتی نیست که رقیب را برادرانه زمینن بزنی؛ باز هم می گویم مردم حق دارند بدانند و تماشاچی هایی زیرک و داوران تیزبینی هستند!

دیدگاه ها

رزمنده در گفته :

درود حشمت ازادبخت عزیز نماینده مردم شما خبرنگارانی

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :