کد خبر : 36604
تاریخ انتشار : 14 فوریه 2023 - 22:10
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 265 بازدید

شهردار کوهدشت: به عنوان بهترین شهرداری استان معرفی شده ایم

شهردار کوهدشت گفت: در بین شهرداری های استان لرستان به عنوان بهترین شهرداری عمل کرده ایم. محمد سلطانی در گفتگو با هومیان گفت:شهردار خرم آباد اعلام کرد، هر شهرداری که بتواند حداقل، حقوق کارکنانش را به موقع پرداخت کند شهردار موفقی است.شهردار کوهدشت افزود: شهرداری کوهدشت به لحاظ پرداخت حقوق کارکنان و بدهی به ادارات […]

شهردار کوهدشت گفت: در بین شهرداری های استان لرستان به عنوان بهترین شهرداری عمل کرده ایم.

محمد سلطانی در گفتگو با هومیان گفت:
شهردار خرم آباد اعلام کرد، هر شهرداری که بتواند حداقل، حقوق کارکنانش را به موقع پرداخت کند شهردار موفقی است.
شهردار کوهدشت افزود: شهرداری کوهدشت به لحاظ پرداخت حقوق کارکنان و بدهی به ادارات از جمله اقتصاد و دارایی، تامین اجتماعی و بیمه بسیار موفق عمل کرده است.

سلطانی گفت: در هیچ مقطعی در تاریخ شهرداری کوهدشت، کارکنان شهرداری تا این اندازه مورد تکریم و احترام واقع نشده اند. وی ادامه داد: یک میلیارد تومان حق لباس همکاران بدون هیچ گونه تبعیضی پرداخت شده است که ۱۲ سال انجام نشده بود. همچنین اضافه کار همکاران به صورت منصفانه و با توجه وضعیت معیشتی افزایش یافته است.

شهردار کوهدشت با بیان این که با وجود فصل سرما و بارندگی ها، میزان آسفالت سال جاری یک رکورد بوده است، اظهار داشت: موفق شدیم در ۳۱ شهریور امسال یک‌سهمیه ی قیر ۸۵۱ تنی بگیریم. وی افزود از سهمیه قیر دوره ی پیش از من ۵۰۰ تن قیر باقی مانده بود که توانستیم انقضای آن را چهار ماه تمدید کنیم و باقی مانده را مصرف کنیم.

محمد سلطانی با اشاره به این که کوهدشت تاریخ ۵۰ هزار ساله دارد، گفت: ساخت دروازه ی ترهان و المان میدان کشاورز با یک سازه ی بلند و موزه ی روباز در پارک شیرز و نصب المان هایی از آثار مفرغی این شهرستان از جمله برنامه ی پیش روی این شهرداری است.

شهردار کوهدشت با بیان این که استحقاق مردم کوهدشت داشتن یک‌شهر زیبا و زندگی راحت است، وعده داد تا یک ماه آینده کار لکه گیری و آسفالت تمام چاله چوله های معابر این شهرستان انجام خواهد شد.

بیان دیدگاه !

نام :