کد خبر : 36380
تاریخ انتشار : 4 نوامبر 2022 - 16:28
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 337 بازدید

صنعت لرستان وضعیت مناسبی ندارد

استاندار لرستان گفت: صنعت لرستان وضعیت مناسبی ندارد و مهمترین مشکل این استان کارخانه های نیمه تعطیل و تعطیل آن هستند. به گزارش هومیان، فرهاد زیویار در مراسم استقبال از وزیر صمت، اظهار داشت: صنعت لرستان با توجه به جمعیت چشمگیری که دارد نیازمند توجه و پیگیری ویژه وزیر است. وی با بیان اینکه صنعت لرستان […]

هومیان

استاندار لرستان گفت: صنعت لرستان وضعیت مناسبی ندارد و مهمترین مشکل این استان کارخانه های نیمه تعطیل و تعطیل آن هستند.

به گزارش هومیان، فرهاد زیویار در مراسم استقبال از وزیر صمت، اظهار داشت: صنعت لرستان با توجه به جمعیت چشمگیری که دارد نیازمند توجه و پیگیری ویژه وزیر است.

وی با بیان اینکه صنعت لرستان نسبت به استانهایی که جمعیت کمتری دارند وضعیت نامطلوبی دارد ، افزود: در خصوص رفع مشکلات صنعتی این استان باید اهتمام ویژه صورت گیرد.

زیویار با بیان اینکه مهم ترین دغدغه ما در مورد صنعت استان، واحدهای نیمه کاره و بعضا تعطیل شده هستند، عنوان کرد: علیرغم اقدامات خو بی که در دولت سیزدهم انجام شده نیاز است که حمایت ها و پیگیری ها به صورت جدی تداوم ادامه داشته باشند.

وی با بیان اینکه گزارشات مکتوب نسبت به بازدیدهای میدانی بسیار متفاوت هستند ، افزود: وزیر صمت قطعا در بازدید های میدانی که از بخش های مختلف صنعتی استان خواهند داشت مشکلات را خواهند دید .

بیان دیدگاه !

نام :