کد خبر : 36057
تاریخ انتشار : 9 آوریل 2022 - 17:39
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 363 بازدید

ضرورت واکسیناسیون دانش‌آموزان ۵ تا ۱۲ سال و دوز سوم واکسن کرونا

سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: با توجه به بازگشایی مدارس، انجام هرچه سریع‌تر واکسیناسیون دانش‌آموزان ضروری به نظر می‌رسد. رضا عزتی، در ستاد استانی مبارزه با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان رضایت و مطلوب دانستن بازگشایی حضوری مدارس، اظهار کرد: طبق آمار ۹۹ درصد فرهنگیان دوز اول، ۹۸ درصد […]

ضرورت واکسیناسیون دانش‌آموزان ۵ تا ۱۲ سال و دوز سوم واکسن کرونا

سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: با توجه به بازگشایی مدارس، انجام هرچه سریع‌تر واکسیناسیون دانش‌آموزان ضروری به نظر می‌رسد.

رضا عزتی، در ستاد استانی مبارزه با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان رضایت و مطلوب دانستن بازگشایی حضوری مدارس، اظهار کرد: طبق آمار ۹۹ درصد فرهنگیان دوز اول، ۹۸ درصد دوز دوم و ۱۰ درصد واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

وی ادامه داد: ۹۹ درصد دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ دوز اول واکسن کرونا، ۸۵ درصد دوز دوم و ۱۰ درصد دوز سوم را دریافت کرده‌اند، در مورد دانش‌آموزان ۵ تا ۱۲ سال نیز ۵۴ درصد دوز اول، ۴۰  درصد دوز دوم و دو درصد واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند که ضرورت دارد اطلاع‌رسانی و توجیه مناسب جهت افزایش آمار واکسیناسیون این دانش‌آموزان و همچنین دوز سوم سایرین انجام شود.

عزتی عنوان کرد: ۱۸۶ تیم نظارتی در سراسر استان از ۱۳۵۴ واحد آموزشی بازدید کردند که نتایج نشان از رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی ازجمله استفاده دانش‌آموزان و کارکنان مدرسه از ماسک، تهویه مناسب و سایر موارد داشت.

بیان دیدگاه !

نام :