کد خبر : 35529
تاریخ انتشار : 24 دسامبر 2019 - 22:21
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,189 بازدید

فرماندار کوهدشت: انتخابات کوهدشت باید سالم برگزار شود!

فرماندار کوهدشت گفت: حقیقتاً در انتخابات کوهدشت بنا را بر این داریم که سالم و صحیح برگزار شود | کاربرانی بایستی در سر صندوق‌های رأی باشند که ضمن آموزش، سرعت عمل داشته باشند به گزارش هومیان، ماشاءالله نعمتی در این جلسه با اشاره به‌ضرورت تلاش مجریان در راستای برگزاری پرشور انتخابات، اظهار داشت: حقیقتاً در […]

فرماندار کوهدشت گفت: حقیقتاً در انتخابات کوهدشت بنا را بر این داریم که سالم و صحیح برگزار شود | کاربرانی بایستی در سر صندوق‌های رأی باشند که ضمن آموزش، سرعت عمل داشته باشند

به گزارش هومیان، ماشاءالله نعمتی در این جلسه با اشاره به‌ضرورت تلاش مجریان در راستای برگزاری پرشور انتخابات، اظهار داشت: حقیقتاً در انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی کوهدشت بنا را بر این داریم که سالم و صحیح برگزار شود.

وی افزود: بهترین بازوان حمایتی در زمینه آرام کردن قاطبه مردم، رسانه‌ها و افراد فعال در این فضا هستند، از اصحاب رسانه انتظار داریم در فضای مجازی، تحلیل‌ها و در گروه‌های اجتماعی ما را همراهی و کمک کنند.

سرپرست فرمانداری کوهدشت عنوان کرد: کاربرانی بایستی در سر صندوق‌های رأی باشند که ضمن آموزش، سرعت عمل داشته باشند، برگزاری سالم و درست انتخابات به عهده اعضای هیئت اجرایی است و هیئت نظارت نیز ناظر بر انتخابات هستند.
**
♦️هومیان :

در نظام دموکراسی اسلامی چرا باید مردم و مسئولان دلهره ی انتخابات سالم داشته باشند؟ ما را چه شده نتوانیم سالم باشیم؟! کشوری که سابقه ی تمدن ۱۰ هزار ساله دارد و امروز مقابل بزرگ ترین ابرقدرت های دنیا سینه سپر می کند.
شک نداشته باشیم وقتی فرهنگ مردم سالم باشد مسئولان هم راهی جز راه سالم در پیش نخواهند داشت.
اگر در دوره های پیش، انتخابات ناسالم بوده کار خودمان یعنی خود مردم بوده است که آخرت و وجدان خود را برای بالا رفتن یک‌نفر فروختیم!!
چرا باید زمینه ای فراهم کرد که مسئولی به نام فرماندار به جای پرداختن به وضعیت نابسامان شهر، خودش را به این حرف ها مشغول کند؟!

در کارها مشارکت کنیم و درست انتخاب کنیم!

جناب فرماندار عزیز لطفا بفرمایید چکار کرده اید و برنامه هایتان برای آینده ی کوهدشت چیست؟

بیان دیدگاه !

نام :