کد خبر : 36709
تاریخ انتشار : 16 مارس 2023 - 19:30
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 414 بازدید

لزوم تشدید نظارت بر مراکز بین‌راهی در ایام نوروز

  معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: با توجه به اهمیت نظارت بر مراکز بین‌راهی و حساس لازم است نظارت‌ها به این اماکن در ایام نوروز تشدید شود. به گزارش هومیان، مریم کوشکی در جلسه برنامه سلامت نوروزی ۱۴۰۲ که در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد، اظهار کرد: روسای مراکز و […]

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: با توجه به اهمیت نظارت بر مراکز بین‌راهی و حساس لازم است نظارت‌ها به این اماکن در ایام نوروز تشدید شود.

به گزارش هومیان، مریم کوشکی در جلسه برنامه سلامت نوروزی ۱۴۰۲ که در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد، اظهار کرد: روسای مراکز و شبکه‌های بهداشت هر شهرستان موظف هستند نیروهای کشیک را برای ایام نوروز به‌گونه‌ای تنظیم کنند که رضایت مردم را در پی داشته باشد و در راستای ارائه خدمات مشکلی ایجاد نشود.

وی با تأکید بر فعالیت منظم آزمایشگاه‌های مرکزی کشیک در ایام نوروز خاطرنشان کرد: تمام مراکز و شبکه‌های بهداشت شهرستان‌ها باید تیم واکنش سریع خود را در حالت آماده‌باش قرار دهند تا در صورت لزوم وارد عمل شوند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت نظارت به مراکز بین‌راهی و حساس، لازم است، نظارت‌ها به این اماکن تشدید شود.

کوشکی اضافه کرد: وظیفه همه ما خدمت‌رسانی به مردم است، همه باید در راستای رضایت مردم به وظایف خود عمل کنند.

بیان دیدگاه !

نام :