کد خبر : 36793
تاریخ انتشار : 16 ژوئن 2023 - 21:58
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 412 بازدید

محرومیت‌زدایی یکی از نیازهای اصلی لرستان است

استاندار لرستان با اشاره به اینکه محرومیت‌زدایی یکی از نیازهای اصلی استان است بر هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی در رفع محرومیت لرستان تاکید کرد. به گزارش هومیان، فرهاد زیویار روز جمعه ۲۶ خرداد ماه در جلسه قرارگاه پیشرفت و آبادانی لرستان، محرومیت‌زدایی را یکی از نیازهای اصلی استان، اولویت مهم و از تاکیدات ویژه مقام معظم […]

استاندار لرستان با اشاره به اینکه محرومیت‌زدایی یکی از نیازهای اصلی استان است بر هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی در رفع محرومیت لرستان تاکید کرد.

به گزارش هومیان، فرهاد زیویار روز جمعه ۲۶ خرداد ماه در جلسه قرارگاه پیشرفت و آبادانی لرستان، محرومیت‌زدایی را یکی از نیازهای اصلی استان، اولویت مهم و از تاکیدات ویژه مقام معظم رهبری دانست و اظهار کرد: باید همه توان را در این راستا به کارگیری کنیم و لازمه آن انسجام و هم‌افزایی همه جانبه است.

استاندار لرستان با تبیین ضرورت خدمت‌رسانی به مردم، بیان کرد: الطاف و خدمات انقلاب به مردم بسیار است اما کاستی‌هایی نیز وجود دارد که باید برای رفع آنها تلاش کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بسیج سازندگی گفت: ظرفیت‌های کنونی قابل مقایسه با اوایل انقلاب نیست و برخی تعابیر مانند کار جهادی، قرارگاه و بسیج به راحتی شکل نگرفته‌اند؛ بلکه همراه آنها ایده وجود دارد.

زیویار با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی ظرف دو هفته آینده به فراخور مسئولیت، ایده‌های خود را درباره رفع محرومیت مناطق مختلف استان احصاء کنند، بیان‌کرد: با مشارکت، همدلی و همفکری می‌توان سرعت خدمات‌رسانی به مناطق محروم را افزایش داد.

بیان دیدگاه !

نام :