کد خبر : 28755
تاریخ انتشار : 11 اکتبر 2016 - 08:32
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 365 بازدید

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان: مدیون شهدا هستیم/ فضای استان را «دو قطبی» نکنیم

تهیه‌ی خبر/ خبرنگار هومیان‌نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان به خبرنگار هومیان‌نیوز گفت: «همه‌ی ما مدیون شهدا هستیم و رسالت داریم مدافع آرمان‌های شهدا باشیم و به این نکته هم توجه کنیم که پرچم دفاع از شهدا متعلق به یک جناح یا گروه خاص نیست و متعلق به همه‌ی جریان‌های سیاسی کشور است». […]

حنان 1

تهیه‌ی خبر/ خبرنگار هومیان‌نیوز:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان به خبرنگار هومیان‌نیوز گفت:

«همه‌ی ما مدیون شهدا هستیم و رسالت داریم مدافع آرمان‌های شهدا باشیم و به این نکته هم توجه کنیم که پرچم دفاع از شهدا متعلق به یک جناح یا گروه خاص نیست و متعلق به همه‌ی جریان‌های سیاسی کشور است».

حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ حمیدرضا حنان تشریح کرد:

«اگر الان در کشور، آرامش و امنیت، حاکم است مدیون شهدا هستیم».

حنان توضیح داد:

«آیا این درست است که به‌سوی قطبی کردن فضای استان برویم؟ مگر نه این است که مقام معظم رهبری، دست رد به سینه‌ی تفکر انحرافی قطبی‌کردن فضا زدند؟

و ما هم باید تابع سیاست‌های کلان نظام و رهبری باشیم و هیچ‌گاه به سوی قطبی‌کردن فضا نرویم؛

اگر شهدا و ارزش‌ها را متعلق به یک جناح خاص بدانیم، نتیجه‌اش دو قطبی‌ کردن فضای کشور است و تلقی این‌چنین می‌شود که یک قطب، مدافع شهدا و ارزش‌هاست و قطب دیگر نیست که این تلقی، اصلاً درست نیست و همه باید هوشیار باشیم که فضای کشور و استان، دو قطبی نشود؛ زیرا  دو قطبی کردن فضا، نه در راستای سیاست‌های نظام و رهبری است و نه در راستای کمک‌کردن به توسعه‌‌ی استان».

حنان تشریح کرد:

«فرض کنید یک اِشکال کوچک در عرصه‌ي هنری توسط هنرمندان متعهد، به‌صورت غیرعمدی، شکل بگیرد؛ نباید بزرگ‌نمایی کرد و باید بدون قطبی‌کردن فضا، اِشکالات را رفع نمود».

وی تأکید کرد:

«دین اسلام، دین استدلال و عقلانیت است و به ما حکم کرده است با استدلال از آموز‌‌ه‌های دینی دفاع کنیم».

بیان دیدگاه !

نام :