کد خبر : 36015
تاریخ انتشار : 16 فوریه 2022 - 17:38
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 638 بازدید

مدیر کل جدید بیکارترین اداره در بیکارترین استان کشور معارفه شد

با حذف رسانه‌ها از مراسم معارفه مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی لرستان شائبه‌هایی در مورد آینده ارتباطات رسانه‌ای این دستگاه در بیکارترین استان کشور شکل‌گرفته است. با پایان دوران هفت‌ساله مدیریت علی آشتاب بر یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های استان لرستان، امروز در زیرمجموعه حجت‌الله عبدالملکی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی شاهد برگزاری مراسمی بودیم که […]

معارفه مدیرکل کار در «بیکارترین استان» با حذف رسانه‌ها!

با حذف رسانه‌ها از مراسم معارفه مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی لرستان شائبه‌هایی در مورد آینده ارتباطات رسانه‌ای این دستگاه در بیکارترین استان کشور شکل‌گرفته است.

با پایان دوران هفت‌ساله مدیریت علی آشتاب بر یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های استان لرستان، امروز در زیرمجموعه حجت‌الله عبدالملکی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی شاهد برگزاری مراسمی بودیم که با حذف رسانه‌ها رقم خورد.

امروز با حضور «علی حسین رعیتی فرد» معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی «علی جهانی» به‌عنوان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان معارفه شد.

در مراسم معارفه ی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از رسانه ها دعوت نشده بود و پشت درهای بسته انجام شد.

این آیین معارفه در حالی برگزارمی‌شود که لرستان از نظر بیکاری بر سکوی نخست کشور ایستاده است و محوری‌ترین مطالبه لرستان و لرستانی‌ها همواره مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال بوده است، مسئله و چالشی که طی سال‌های گذشته هرروز بر عمق آن افزوده‌شده و همچنان زخم‌های حوزه صنعت و تولید آن را تشدید می‌کند. از این منظر این اداره را باید بیکارترین اداره ی کشور دانست.



«جهانی» که از خارج مجموعه وزارت کار، این مسئولیت را عهده‌دار شده است، در پرونده کاری خود معاونت اداری مالی اداره کل تبلیغات اسلامی و معاون اوقاف و امور خیریه لرستان را تجربه کرده است.

بیان دیدگاه !

نام :