کد خبر : 34541
تاریخ انتشار : 16 آوریل 2018 - 20:52
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 531 بازدید

منتشرکنندگان فیلم تیراندازی در خرم‌آباد تحت پیگرد قرار گرفتند

   فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: منتشرکنندگان فیلم تیراندازی در خرم‌آباد توسط پلیس فتا، تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند. به گزارش  هومیان نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس،  در پی فیلم منتشر شده در فضای مجازی متعلق به تیراندزی در یکی از خیابان خرم آباد و اصابت قراردادن اموال عمومی در انظار عمومی، سرهنگ […]

 

 فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: منتشرکنندگان فیلم تیراندازی در خرم‌آباد توسط پلیس فتا، تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

به گزارش  هومیان نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس،  در پی فیلم منتشر شده در فضای مجازی متعلق به تیراندزی در یکی از خیابان خرم آباد و اصابت قراردادن اموال عمومی در انظار عمومی، سرهنگ صفی اله بیرانوند  اظهار داشت: فیلم منتشر شده مربوط به سال گذشته در مراسم شادی در یک عروسی محلی بوده که عده ای افراد قانون شکن اقدام به تیراندازی می کنند.

وی گفت: بلافاصله افراد توسط عوامل انتظامی شناسایی و به جرم اخلال در نظم و امنیت عمومی با استفاده از تیراندازی، ایجاد رعب و وحشت و تخریب اموال عمومی و حمل سلاح غیر مجاز با همکاری و هماهنگی دستگاه محترم قضایی حکم جلب متهمان صادر و در نهایت ۴ نفر دستگیر شدند که ضمن تشکیل پرونده قضایی، افراد دستگیر شده به همراه سلاح های مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی خرم آباد افزود: پلیس و دستگاه قضایی با هرگونه قانون شکنی به شدت و قاطعیت برخورد خواهد کرد و اجازه عرض اندام به افراد فرصت طلب و مخل نظم و امنیت عمومی را نخواهد داد.

سرهنگ بیرانوند یادآور شد: منتشرکنندگان فلیم تیراندازی در خرم آباد نیز توسط پلیس فتا لرستان، تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

دیدگاه ها

ناشناس در گفته :

جناب فرمانده!
گردش اطلاعات آزاد است طبق قانون.
شما مانع از تراندازی و نا امنی شوید ؛
نه اینکه به جای جرم با بیان جرم مبارزه کنید.
راه درست را بروید.

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :