کد خبر : 35144
تاریخ انتشار : 19 آوریل 2019 - 21:53
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,258 بازدید

هدف تجمع خبرنگاران کوهدشت مقابل مجلس!

حشمت اله آزادبخت / هومیان نیوز: فعالان عرصه ی خبر به نمایندگی مردم لرستان مقابل مجلس شورای اسلامی و وزارت نیرو تجمع کردند تا عملیاتی شدن سد معشوره در تنگه ی گاشمار هر چه سریع تر جامه ی عمل بپوشد.صدای دلنواز نوید احداث این سد، بیش از دو دهه است چشم امید مردم لرستان را […]

نتیجه تصویری برای حشمت اله آزادبخت

حشمت اله آزادبخت / هومیان نیوز:


فعالان عرصه ی خبر به نمایندگی مردم لرستان مقابل مجلس شورای اسلامی و وزارت نیرو تجمع کردند تا عملیاتی شدن سد معشوره در تنگه ی گاشمار هر چه سریع تر جامه ی عمل بپوشد.
صدای دلنواز نوید احداث این سد، بیش از دو دهه است چشم امید مردم لرستان را به راه سرازیر شدن آن زوم کرده تا هم دشت تشنه‌ی کوهدشت را مرهم خیس آبادانی شود و هم دریچه ی افتخاری دیگر در حوزه ی برق رسانی کشور بگشاید.
عدم افراشتن بالای بلند سد معشوره در جریان فاجعه ی سیلاب اخیر نیز ویرانی روستاها و شهرهای پایین دستی چون پلدختر بود که حالا تمام مخالفان احداثش هم زانوی اعتراف بغل کرده اند که اگر معشوره آغوش می گشود شاهد ویران شدن پلدختر و حتی مناطق بسیاری در خوزستان نبودیم که آه تاسف و تاثر ایران را از سینه برکشید.
و اینک معشوره مطالبه ی به حق مردم لرستان است که باید مورد توجه شخص رییس جمهور و متولیان امر کشور به ویژه وزیر نیرو و تلاش بی وقفه ی مجمع نمایندگان لرستان قرارگیرد تا هر چه سریع تر آستین همتی بر ساختنش بالا زنند.
فعالان رسانه ای مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند تا بگویند لرستان از تپه ی بلند خواسته ی خود قدمی پایین نمی گذارد و تا سیلابی دیگر دار و ندار مسیر کشکان را بر دوش بی رحم فاجعه ای دیگر به تاراج نبرده است، دست به کار عملیاتی شدن احداث سد معشوره شوند که راه مرگ آبادانی این استان جز از تنگه ی دل تنگ گاشمار نمی گذرد!

بیان دیدگاه !

نام :