کد خبر : 35370
تاریخ انتشار : 10 آگوست 2019 - 08:57
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,030 بازدید

پل کاکارضا باز قربانی گرفت

مرگ سه نفر حاصل بی لیاقتی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان/ سه نفر جلوپای وزیرراه قربانی شدند! محمدفیضی: به دلیل ضعف مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان که تمام هوش و حواسش به عزل و نصب هاست یک خانواده قربانی بی مبالاتی وی شدند. رییس مرکز فوریت های […]

مرگ سه نفر حاصل بی لیاقتی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان/ سه نفر جلوپای وزیرراه قربانی شدند!

محمدفیضی:

به دلیل ضعف مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان که تمام هوش و حواسش به عزل و نصب هاست یک خانواده قربانی بی مبالاتی وی شدند.

رییس مرکز فوریت های پزشکی شهرستان سلسله گفت: یک دستگاه خودروی پراید که از الشتر به سمت خرم اباد در حرکت بود به دلیل ناآگاهی و عدم نصب تابلوهای مسدودکننده جاده، ساعت۳بامدادپنجشنبه۱۷مرداد از پل تخریب شده کاکارضا سقوط کرد و موجب مرگ سه نفر از یک خانواده شد.

سعیددارایی افزود: با تلاش نیروهای مرکز فوریت های پزشکی شهرستان، امدادگران و نیروی انتظامی پس از ساعت ها تلاش جسد پدر، مادر و دختر خانواده از خودروخارج و به سردخانه منتقل شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان که بسیاری از مسئولین از عملکرد وی راضی نیستند علاوه بر علاقه زیاد به عزل و نصب، اشتهای سیری ناپذیری در بکارگیری نیروهای حجمی دارد به طوری که تاکنون حدود۱۲۰ از نیروهای مسئولین ذی نفوذ اداره و سایرمسئولین و نمایندگان راجدب کرده است.

این در حالی است که نیروهای رسمی اداره کل راهداری۲۱۲نفر و نیروهای شرکتی آن بیش از ۳۳۰نفر می باشد. اداره کل راهداری حداکثر به۱۰۰نیروی حجمی آن هم از نوع عملیاتی نیاز دارد، حال آن که افرادی که به صورت حجمی مشغول بکار شده اند به خاطر اینکه سفارش شده هستند بیشتر کت و شلواری و پشت میز نشین هستند تا راهدار!

متاسفانه عملکرد ضعیف مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان باعث مرگ این سه نفر شده و یقینا این اتفاق تلخ آخرین آنها نخواهدبود، خوب است وزیر راه و شهرسازی که امروز واردخرم آباد شده است به صورت ویژه به این چندموضوع بپردازد.

بیان دیدگاه !

نام :