کد خبر : 36064
تاریخ انتشار : 19 آوریل 2022 - 07:49
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 285 بازدید

پنجمین جشنواره ملی فرهنگ اقوام در لرستان برگزار می‌شود

لرستان خود را آماده می کند تا میزبان جشنواره ی ملی فرهنگ اقوام باشد به گزارش هومیان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از برگزاری پنجمین جشنواره ملی فرهنگ اقوام در استان خبر داد. سیدامین قاسمی، اظهار کرد: جشنواره ملی فرهنگ اقوام با هدف رونق گردشگری و ایجاد فضای نشاط در فضای جامعه از ۱۸ […]

برگزاری جشنواره ملی «اقوام ایرانی» در اصفهان - ایرنا

لرستان خود را آماده می کند تا میزبان جشنواره ی ملی فرهنگ اقوام باشد

به گزارش هومیان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از برگزاری پنجمین جشنواره ملی فرهنگ اقوام در استان خبر داد.

سیدامین قاسمی، اظهار کرد: جشنواره ملی فرهنگ اقوام با هدف رونق گردشگری و ایجاد فضای نشاط در فضای جامعه از ۱۸ تا ۲۱ اردبیهشت ماه سال جاری در سطح ملی و در مجموعه فرهنگی- تاریخی قلعه فلک الافلاک برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان با اشاره به اینکه برگزاری این جشنواره فرصت مناسبی برای رونق گردشگری استان است، افزود: پنجمین جشنواره ملی فرهنگ اقوام در چهار بخش موسیقی و آیین‌های بومی و محلی، غذاهای سنتی، صنایع دستی و سوغات همراه با نشست‌های تخصصی گردشگری تدارک دیده شده است.

وی افزود: چهارمین جشنواره ملی فرهنگ اقوام در میان استقبال بی نظیر گردشگران و علاقه‌مندان در آبان ماه ۱۳۹۸ با حضور هنرمندان ۲۷ استان برگزار شد.

بیان دیدگاه !

نام :