کد خبر : 36518
تاریخ انتشار : 8 ژانویه 2023 - 05:43
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 345 بازدید

پنج بازیکن از تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد جدا شدند

مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم آباد گفت: باتوجه به آغاز نقل و انتقالات زمستانی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور پنج بازیکن از این تیم جدا شدند. به گزارش هومیان، سیامک کوهگردزاده اظهار کرد: پوریا غلامی، محمدرضا زینال خیری، ایمان باصفا، علی فاتح و سجاد حیدری از جمع خیبری ها جدا […]

مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم آباد گفت: باتوجه به آغاز نقل و انتقالات زمستانی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور پنج بازیکن از این تیم جدا شدند.

به گزارش هومیان، سیامک کوهگردزاده اظهار کرد: پوریا غلامی، محمدرضا زینال خیری، ایمان باصفا، علی فاتح و سجاد حیدری از جمع خیبری ها جدا شده اند و ظرف یک هفته آینده بازیکنان جدید به تیم معرفی می شوند.

وی گفت: قرارداد برخی بازیکنان به پایان رسید و برخی دیگر هم پیشنهاداتی داشتند اما در ادامه راه، بازیکنان با کیفیت تری برای تقویت تیمی به جمع خیبر اضافه خواهند شد.

خیبر با شروع نیم فصل دوم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور، ۲۸ دی ماه مهمان پارس جم جنوبی خواهد بود در حالیکه دیدار رفت این دو تیم با تساوی بدون‌ گل به پایان رسید.

خیبر خرم آباد از ۱۶ بازی با پنج برد، ۱۰ تساوی و یک باخت و ۲۵ امتیاز در رده پنجم جدول ۱۷ تیمی لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور دارد.

بیان دیدگاه !

نام :