کد خبر : 37325
تاریخ انتشار : 5 فوریه 2024 - 08:32
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 369 بازدید

پیش بینی کاهش دمای هوای ازنا تا منفی ۱۵ درجه

مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: کمینه دمای هوا برای امروز در شهرستان ازنا تا ۱۵.۲ درجه زیر صفر پیش بینی شده است. به گزارش هومیان به نقل از روابط عمومی هواشناسی لرستان بهروز مرادپور روز یکشنبه افزود: باتوجه به فعالیت سامانه بارشی سرد، بارش برف شدید و کولاک در اغلب نقاط استان براساس پیش بینی های انجام شده […]

پیش بینی کاهش دمای هوای ازنا تا منفی ۱۵ درجه

مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: کمینه دمای هوا برای امروز در شهرستان ازنا تا ۱۵.۲ درجه زیر صفر پیش بینی شده است.

به گزارش هومیان به نقل از روابط عمومی هواشناسی لرستان بهروز مرادپور روز یکشنبه افزود: باتوجه به فعالیت سامانه بارشی سرد، بارش برف شدید و کولاک در اغلب نقاط استان براساس پیش بینی های انجام شده کمینه دمای هوای امروز در الیگودرز ۱۱.۵-،شول آباد ۹.۶-، نورآباد ۹.۴-، سیلاخور ۶.۸-، بروجرد ۶.۲-، الشتر ۶-، دورود ۵.۶-، کوهدشت ۴- و رومشکان ۳.۶- خواهد بود.

وی اظهار داشت: همچنین کاهش دمای هوا تا پایان وقت امروز در خرم آباد ۲.۶-، سپید دشت ۵-، پلدختر ۱.۹ و دوره ۲.۲- درجه پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: در روزهای دوشنبه و سه شنبه بر روی جو منطقه حاکمیت شرایط ناپایدار و برای اغلب نقاط، بارش پراکنده و رگباری گاهی رعدوبرق را به همراه خواهد داشت.

وی بیان کرد: در مناطق سردسیر، کوهستانی و ارتفاعات، رگبار برف پیش بینی می شود که با توجه به وقوع یخبندان، مدیریت مصرف حامل های انرژی، تنظیم دما در گلخانه ها و مرغداری ها و محافظت از تاسیسات توصیه می شود.

بیان دیدگاه !

نام :