کد خبر : 31534
تاریخ انتشار : 1 می 2017 - 07:57
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 292 بازدید

گفتگو با دبیر کمیته سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان درباره سخنرانی سیدحسین مرعشی

اسکندر نوروزی‌، دبیر کمیته سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان است. این تشکل اصلاح‌طلب برنامه‌ریزی کرده است روز سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان از ساعت 3 تا 5 عصر، سیدحسین مرعشی سخنرانی کند. همچنین حزب کارگزاران سازندگی استان لرستان، برنامه‌ریزی کرده  مرعشی در ساعت شش عصر […]

اسکندر نوروزی‌، دبیر کمیته سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان است. این تشکل اصلاح‌طلب برنامه‌ریزی کرده است روز سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان از ساعت 3 تا 5 عصر، سیدحسین مرعشی سخنرانی کند.

همچنین حزب کارگزاران سازندگی استان لرستان، برنامه‌ریزی کرده  مرعشی در ساعت شش عصر روز سه‌شنبه، در برنامه‌ی افتتاح ستاد انتخاباتی حزب کارگزاران سازندگی استان لرستان در شهر خرم‌آباد در میدان امام (ره) حضور داشته باشد.

سیدحسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی کشور است.

وی معاون رئیس دولت اصلاحات بود.

مرعشی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب است.

دبیر کمیته سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان، اسکندر نوروزی‌ می‌گوید:«هدف این است که اقدامات دولت تدبیر و امید تبیین شوند و همچنین فضای نشاط سیاسی برای افزایش مشارکت سیاسی در انتخابات تقویت شود».

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری قرار است 29 اردیبهشت ماه برگزار شود.

نوروزی توضیح داد که انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان، کانال تلگرامی حامیان روحانی را به تازگی راه اندازی کرده که به تدریج در حال افزایش اعضاست.

وی تشریح کرد: «فضای سیاسی در دانشگاه‌ها در دوره دولت تدبیر و امید نسبت به قبل بسیار بازتر شده و مدیریت فعلی دانشگاه لرستان نیز در این راستا اقدامات خوبی انجام داده است».

او بیان کرد:«در حوزه سیاست خارجی نیز دیپلماسی تعامل رویکرد مهم دولت تدبیر و امید بوده است و در سیاست داخلی نیز سیاست اجرایی در مسیر عقلانیت و اعتدال قرار گرفت».

نوروزی آمار داد:«در دوره دولت تدبیر و امید، نزدیک به یکصد تشکل اصلاح‌طلب مجوز فعالیت گرفتند که بسیاری‌شان، همچون تشکل انجمن اسلامی دانشجویان در دوره دولت قبل، تعطیل شده بودند و در دوره دولت تدبیر وامید دوباره احیاء شدند و مجوز فعالیت گرفتند».

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دولت تدبیر، دکتر محمد فرهادی نیز چندی پیش به دانشگاه‌های کشور تأکید فضای تبادل دیدگاه و سخنرانی‌ها و مناظره‌ها در آستانه انتخابات بیشتر شده تا شور و نشاط سیاسی انتخاباتی در فضای دانشگاهی هم تقویت شود.

بیان دیدگاه !

نام :