کد خبر : 36062
تاریخ انتشار : 19 آوریل 2022 - 07:44
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 439 بازدید

پیگیری مصوبات اقتصادی سفر رئیس جمهور به لرستان

خرم‌آباد- استاندار لرستان از پیگیری مصوبات اقتصادی سفر رئیس جمهور به لرستان در تهران خبر داد. فرهاد زیویار شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری مصوبات اقتصادی سفر رئیس جمهور به لرستان گفت: با توجه به مصوبات بانک کشاورزی در سفر رئیس جمهور، پیشنهادات استان در قالب معرفی ۱۷ طرح اقتصادی اثر گذار و مهم […]

پیگیری مصوبات اقتصادی سفر رئیس جمهور به لرستان

خرم‌آباد- استاندار لرستان از پیگیری مصوبات اقتصادی سفر رئیس جمهور به لرستان در تهران خبر داد.

فرهاد زیویار شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری مصوبات اقتصادی سفر رئیس جمهور به لرستان گفت: با توجه به مصوبات بانک کشاورزی در سفر رئیس جمهور، پیشنهادات استان در قالب معرفی ۱۷ طرح اقتصادی اثر گذار و مهم در توسعه لرستان که به دلایل مختلف به نتیجه نرسیده اند، ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: این طرح‌ها شامل مگا پروژه‌هایی نظیر مجتمع پرورش ماهیان خاویاری و سردابی، پرورش مرغ گوشتی، زنجیره تولید تخم مرغ، طرح‌های حوزه گاوداری نظیر ۷ هزار راسی دورود، سرمایه در گردش مورد نیاز واحدهای کشاورزی و امثال آنها به بانک معرفی و با توجه به نظر مساعد و دستورات سرپرست بانک، موضوع به ارکان اعتباری بانک ارسال شد.

استاندار لرستان در ادامه افزود: با راه اندازی این طرح‌ها ضمن افزایش میزان تولید محصولات کشاورزی و رفع نیاز داخل، موجبات افزایش میزان صادرات و اشتغال پایدار در استان فراهم خواهد شد.

زیویار تصریح کرد: با توجه به اهمیت راه اندازی پروژه‌های اقتصادی در توسعه استان، طرح‌های مهم اقتصادی با معرفی به بانک‌ها و مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، در چرخه تأمین اعتبار قرار می‌گیرند.

بیان دیدگاه !

نام :