کد خبر : 34840
تاریخ انتشار : 21 جولای 2018 - 22:11
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 568 بازدید

کتک کاری در کمپ های ترک اعتیاد ممنوع! / ۱۷ مرکز غیر معجاز تعطیل شد

  رییس بهزیستی کوهدشت کتک کاری در کمپ های ترک اعتیاد را غیرقانونی اعلام کرد فتحی در گفت و گو با خبرنگار هومیان نیوز با بیان این که هرگونه ضرب و شتم معتادان در کمپ های ترک اعتیاد غیرقانونی و ممنوع است، گفت: اعتیاد یک بیماری است و هرکسی به کمپ ها مراجعه کند از […]

نتیجه تصویری برای اعتیاد

 

رییس بهزیستی کوهدشت کتک کاری در کمپ های ترک اعتیاد را غیرقانونی اعلام کرد

فتحی در گفت و گو با خبرنگار هومیان نیوز با بیان این که هرگونه ضرب و شتم معتادان در کمپ های ترک اعتیاد غیرقانونی و ممنوع است، گفت: اعتیاد یک بیماری است و هرکسی به کمپ ها مراجعه کند از نگاه ما کسی ست که بیماری اعتیاد دارد.

رییس بهزیستی کوهدشت اظهار داشت: هیچ کس حق ندارد با کسی که برای معالجه ی بیماری اعتیاد به کمپ ها مراجعه کره با ضرب و شتم و خشونت رفتار کند و در صورت مشاهده با فرد خاطی برخورد قانونی صورت خواهدگرفت.

وی افزود: برخلاف گذشته، صاحب امتیاز کمپ  ترک اعتیاد باید دارای رشته های دانشگاهی مرتبت همچون روانشناسی، مشاوره، علوم تربیتی و… باشد. فتحی افزود: در حال حاضر در هر کمپ یک پزشک و یک روان شناس وجود دارد.

رییس بهزیستی کوهدشت با بیان این که مراکز ترک اعتیاد بدون مجوز تعطیل می شوند، گفت: در سال ۹۴ و ۹۵ هفده مرکز بدون مجوز در کوهدشت تعطیل شده و در حال حاضر تنها ۵ مرکز دارای مجوز در این شهرستان در حال فعالیت است.

وی بیان داشت: بهزیستی به خانواده های بی بضاعتی که قصد معرفی فرزندان معتاد خود به کمپ دارند، کمک مالی پرداخت خواهد شد. وی افزود: در سال ۹۶ بیست میلیون تومان به این خانواده ها پرداخت شده است.

دیدگاه ها

حمزه قبادی در گفته :

این کمپ هابایدزیرنظرمتخصصین وباروشهای علمی اداره شوندوهرگونه اجباروضرب وشتم شکنجه محسوب می شودوچنانچه اتفاقی بی افتدمسئولین مقصرندوبایدجوابگوی اعمال نابخردانه خودباشند……….

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :