کد خبر : 36248
تاریخ انتشار : 31 آگوست 2022 - 09:00
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 337 بازدید

کشف بیش از ۲ میلیارد کالای قاچاق در کوهدشت

 فرمانده انتظامی کوهدشت از کشف مقادیری انواع کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کالای خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد. سرهنگ علی امانی در گفت و گو با خبرنگار هومیان اظهار کرد: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی، مأموران انتظامی کوهدشت در سه راهی […]

کشف بیش از ۲ میلیارد کالای قاچاق در کوهدشت

 فرمانده انتظامی کوهدشت از کشف مقادیری انواع کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کالای خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی امانی در گفت و گو با خبرنگار هومیان اظهار کرد: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی، مأموران انتظامی کوهدشت در سه راهی زانوگه حین کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه خودرو سواری مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی قضایی در بازرسی از این خودروها مقادیری انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و برقی خارجی قاچاق فاقد کشف شد.

امانی گفت: کارشناسان ارزش تقریبی این محموله را دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند و در این راستا دو نفر دستگیر و به همراه اموال مکشوفه تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی کوهدشت بیان کرد: مبارزه با قاچاق کالا به عنوان یکی از مأموریت‌های اصلی پلیس است و کارکنان انتظامی در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

بیان دیدگاه !

نام :