کد خبر : 37257
تاریخ انتشار : 16 دسامبر 2023 - 22:19
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 311 بازدید

کشف ۴۰تن روغن احتکار شده در کوهدشت

چهل تن روغن و ۸۰۰ کیلو قند احتکار شده در یک انبار در شهرستان کوهدشت کشف و ضبط شدبه گزارش هومیان، گزارش واصله از اطلاعات سپاه ناحیه کوهدشت در خصوص انبار غیرمجاز مواد غذایی، منجر به کشف انبار احتکار روغن مشتمل بر بیش از ۴۰ تن انواع روغن خوراکی و ۸۰۰ کیلوگرم قند گردید که […]

چهل تن روغن و ۸۰۰ کیلو قند احتکار شده در یک انبار در شهرستان کوهدشت کشف و ضبط شد
به گزارش هومیان، گزارش واصله از اطلاعات سپاه ناحیه کوهدشت در خصوص انبار غیرمجاز مواد غذایی، منجر به کشف انبار احتکار روغن مشتمل بر بیش از ۴۰ تن انواع روغن خوراکی و ۸۰۰ کیلوگرم قند گردید که با حکم رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان انبار مذکور پلمپ و پس از ثبت انبار مذکور، دستور توزیع روغن احتکار شده در شبکه رسمی و بازار صادر شد.
آقای باقرزاده ، رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان در خصوص انبارهای ثبت نشده و هرگونه انبار کالا بدون ثبت و اعلام موجودی آن هشدار داده و اعلام کرد که نهادهای نظارتی ، امنیتی و عوامل تنظیم بازار وضعیت را مستمرا رصد نموده و این مرجع با هرگونه تخلف اعم از احتکار یا دپوی کالا در انبارهای ثبت نشده بصورت اشد برخورد قانونی خواهد کرد، فلذا جهت عدم مواجهه با احکام سنگین جزای نقدی مقتضی است تمامی افراد نسبت به ثبت انبارهای خود در سامانه جامع انبارها و اعلام موجودی کالا اقدام نمایند.
پیشتر نیز در پی گزارش اداره اطلاعات شهرستان ، یک انبار دیگر مشتمل بر ۶۰ تن نهاده دامی کشف شده بود که منجر به پلمپ انبار مذکور توسط تعزیرات حکومتی و تشکیل پرونده گردید.

احتکار در برخی فروشگاه ها در حالی صورت می گیرد که مردم از کمبود و گرانی مواد غذایی رنج می کشند و عده ای از آب گل آلود گرفتاری مردم ماهی سود حرام می گیرند.

از مراجع انتظامی و قضایی انتظار می رود با این گونه تخلفات، با جدیت و قاطعیت تمام برخورد کنند و متخلفان را تنبیه کنند تا کسی جرات خدشه دار کردن وضعیت اقتصادی جامعه را به در سر نپروراند.

بیان دیدگاه !

نام :