کد خبر : 34746
تاریخ انتشار : 20 ژوئن 2018 - 04:02
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 412 بازدید

کوشش شبانه روزی

شهرام شرفی: معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان لرستان، خود را برای برگزاری مسابقات دانش‌آموزی کشتی نونهالان کشور _ دوره متوسطه اول (پسران) آماده می‌کند. سالن مسابقات شهید توکل مصطفی‌زاده برای برگزاری مسابقات در نظر گرفته شده است. نیروها و عوامل انسانی، به صورت شبانه‌روزی مشغول فعالیت هستند تا سالن و امکانات […]

شهرام شرفی:

معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان لرستان، خود را برای برگزاری مسابقات دانش‌آموزی کشتی نونهالان کشور _ دوره متوسطه اول (پسران) آماده می‌کند.

سالن مسابقات شهید توکل مصطفی‌زاده برای برگزاری مسابقات در نظر گرفته شده است.

نیروها و عوامل انسانی، به صورت شبانه‌روزی مشغول فعالیت هستند تا سالن و امکانات تجهیزاتی و رفاهی برای برگزاری هرچه شایسته‌تر این سطح و تراز از مسابقات کشوری که میزبانش خرم‌آباد است برگزار شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان لرستان، فرید بهرامی است.

وی می‌گوید:«از همکاری‌های بین دستگاهی و فرابخشی سازمانها و ادارات باید سپاسگزاری کنم؛ به ویژه:

استاندار لرستان، جناب آقای دکتر خادمی که دغدغه توسعه ورزش استان را دارد؛

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان، آقای دکتر حبیب‌اله خجسته‌پور؛

معاون عمرانی استاندار لرستان، آقای دکتر احمد مرادپور؛

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان لرستان، آقای مهندس گودرز علیزاده.

و سایر ادارات و سازمانهای استانی.

چندی پیش نیز تیم کشتی دانش‌آموزی استان لرستان توانست در مسابقات بین‌المللی کشور مراکش با کسب هشت مدال طلا بر سکوی قهرمانی و نخست این مسابقات قرار گیرد.

بسیاری از زیرساخت‌های امکاناتی و تجهیزاتی مجموعه استخر معلم و همچنین سالن شهید توکل مصطفی‌زاده و سالنهای اطراف این سالن، به صورت اساسی در حال نوسازی و بهسازی هستند.

تلاش معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان لرستان آن است که مسابقات به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

این مسابقات که سی و پنچمین دوره از اینگونه رقابتهاست قرار است چند روز دیگر _ تیرماه ۹۷ _ به میزبانی شهر خرم‌آباد برگزار شود.

یکی از برنامه‌های فرهنگی متولیان برگزارکننده آن است که تصاویر نمادهای تاریخی ایرانی _ اسلامی استان لرستان در محل برگزاری مسابقات قرار گیرد تا ورزشکان سایر استانهای کشور که به خرم‌آباد می‌آیند با آثار تاریخی و تمدنی استان لرستان نیز آشنا بشوند.

از این روست که برگزاری رقابتهای ورزشی کشوری در استان لرستان را نباید با دید صرفاً ورزشی نگاه کرد و بایستی نگاه و چشم‌انداز تاریخی و فرهنگی و اجتماعی نیز به آنها داشت.

زیرا ورزشکاران دیگر استانها که به استان لرستان می‌آیند هم در جایگاه ورزشکار وارد استان می‌شوند و هم در جایگاه گردشگرانی هستند که کنجاوند بدانند این استان چه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری دارد که به عنوان جاذبه مطرح هستند.

امیدواریم معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان لرستان بتواند با همکاری و همیاری فرابخشی و بین دستگاهی سایر ادارات و سازمانهای استانی، این مسابقات کشوری را به شکل مطلوب برگزار کند و مهمانان استانهای کشور، روزهای پرنشاط و خوبی را در استان لرستان و در شهر خرم‌آباد سپری کنند

بیان دیدگاه !

نام :