کد خبر : 34977
تاریخ انتشار : 8 اکتبر 2018 - 06:56
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 2,115 بازدید

یک زن معاون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان شد

در راستای حمایت از زنان کارآمد در مناصب مدیریتی، آفرین پنهانی با حکم مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، محمدجواد محمدی، به عنوان معاون فرهنگی و اجرایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان، منصوب و معارفه شد. آفرین پنهانی سالهاست (۱۹ سال) در حوزه پستهای مختلف مربیگری، کارشناسی و کارشناس مسئولی […]

در راستای حمایت از زنان کارآمد در مناصب مدیریتی، آفرین پنهانی با حکم مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، محمدجواد محمدی، به عنوان معاون فرهنگی و اجرایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان، منصوب و معارفه شد.

آفرین پنهانی سالهاست (۱۹ سال) در حوزه پستهای مختلف مربیگری، کارشناسی و کارشناس مسئولی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان فعالیت دارد و از جمله شاعران و نویسندگان استان است که سالها در نشریات استان از جمله نشریات سیمره و بیان‌لر، نوشته‌هایش منتشر می‌شده است.

پنهانی دارای آثار متعددی در زمینه‌های شعر و داستان است. وی شش اثر چاپ شده در این زمینه دارد.

او همچنین نائب رئیس خانه مطبوعات و خبرگزاریهای استان لرستان و مشاور فرهنگی و اجتماعی مجمع مشورتی استاندار لرستان در امور بانوان است.

آیین معارفه وی در روز ۱۵ مهرماه برگزار شد که در این آیین، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، ناهید پرویزپور و مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان و دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت اعتدال در لرستان، بهرام رشیدی‌نیا نیز حضور داشتند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، ناهید پرویزپور تأکید کرده است که استفاده از زنان شایسته و کارآمد در مناصب مدیریتی ادارات و سازمانهای استان، بایستی بیشتر شود.

دولت اعتدال دستور داده است ۳۰ درصد از سهم مناصب مدیریتی به زنان اختصاص یابد.

این انتصاب را به خانم پنهانی شادباش می‌گویم و امیدوارم در راستای وظایف محوله و ارتقاء شاخصهای کاری، موفق باشند.

 شهرام شرفی

بیان دیدگاه !

نام :