کد خبر : 36212
تاریخ انتشار : 6 جولای 2022 - 07:56
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 525 بازدید

۲کشته و ۵۷ مصدوم در تصادف اتوبوس رومشکان به تهران

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد با اشاره به واژگونی اتوبوس در محور بروجرد ـ اراک ‌گفت: حال دو نفر از مصدومان این حادثه وخیم است. مسعود کریمی با اشاره به اینکه در واژگونی اتوبوس رومشکان به مقصد تهران ۵۷ نفر مصدوم شده‌اند، اظهار داشت: ۳۸ مصدوم ‌تصادف ‌اتوبوس در محور بروجرد ـ اراک به بیمارستان […]

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد با اشاره به واژگونی اتوبوس در محور بروجرد ـ اراک ‌گفت: حال دو نفر از مصدومان این حادثه وخیم است.

مسعود کریمی با اشاره به اینکه در واژگونی اتوبوس رومشکان به مقصد تهران ۵۷ نفر مصدوم شده‌اند، اظهار داشت: ۳۸ مصدوم ‌تصادف ‌اتوبوس در محور بروجرد ـ اراک به بیمارستان چمران بروجرد منتقل شده‌اند.

وی با بیان اینکه تصادف در محور بروجرد ـ اراک رخ داده‌است، افزود: دو نفر در این حادثه فوت شدند و از ۳۸ مصدوم انتقال‌ داده‌شده به بیمارستان چمران بروجرد ۱۶ مصدوم برای طی مراحل تکمیلی درمان به خرم‌آباد منتقل شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد با بیان اینکه حال دو نفر از مصدومان حادثه در محور  بروجرد- اراک وخیم است و در آی.سی.یو بستری هستند، عنوان کرد: بقیه مصدومان این سانحه در حال درمان هستند.

عکس ها: حسن امرایی

بیان دیدگاه !

نام :