کد خبر : 35643
تاریخ انتشار : 22 ژوئن 2020 - 19:49
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 4,636 بازدید

۴۰نفر از کادر درمان بیمارستان آیت الله بروجردی به کرونامبتلا شدند

بروجرد- رئیس بیمارستان آیت الله بروجردی شهرستان بروجرد، گفت: ۴۰ نفر از کادر درمانی این بیمارستان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد خوش‌مست امروز یکشنبه در جلسه قرارگاه پدافند زیستی شهرستان بروجرد، اظهار داشت: در بیمارستان آیت‌الله بروجردی به عنوان مرکز پذیرش بیماران کرونایی در بروجرد، با کمبود تجهیزات، نیروی انسانی، منابع […]

۴۰نفر از کادر درمان بیمارستان آیت الله بروجردی به کرونامبتلا شدند

بروجرد- رئیس بیمارستان آیت الله بروجردی شهرستان بروجرد، گفت: ۴۰ نفر از کادر درمانی این بیمارستان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد خوش‌مست امروز یکشنبه در جلسه قرارگاه پدافند زیستی شهرستان بروجرد، اظهار داشت: در بیمارستان آیت‌الله بروجردی به عنوان مرکز پذیرش بیماران کرونایی در بروجرد، با کمبود تجهیزات، نیروی انسانی، منابع مالی و دارویی مواجه هستیم.

وی، بیمارستان آیت الله بروجردی را به عنوان بیمارستان پذیرنده بیماران کرونایی در بروجرد دانست و از مشکلات پیش رو در زمینه دارو ابراز نگرانی کرد.

رئیس بیمارستان آیت الله بروجردی، تصریح کرد: از سویی با مشکل تأمین منابع مالی مواجه هستیم که انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر این مشکلات رفع شود.

خوش مست، گفت: تاکنون ۴۰ نفر از کادر درمانی این بیمارستان به بیماری کرونا مبتلا شده و ۱۷ نفر از آن‌ها به همین دلیل در مرخصی به سر می‌برند، و این وضعیت موجب نارضایتی بیماران شده است.

وی، افزود: یکی دیگر از مشکلات این مرکز درمانی کمبود نیروهای خدماتی، پشتیبانی و انتظامی است که موجب ایجاد مشکلاتی در زمینه خدمات‌رسانی به بیماران شده است.

رئیس بیمارستان آیت الله بروجردی، با انتقاد از کمبود پزشک و پرستار در بیمارستان آیت‌الله بروجردی، تاکید کرد: از سویی برخی تجهیزات بیمارستانی در حال فرسودگی بوده و همین روزها است که مشکلاتی در زمینه سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی بیمارستان داشته باشیم.

بیان دیدگاه !

نام :