کد خبر : 35350
تاریخ انتشار : 21 جولای 2019 - 06:55
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 715 بازدید

۵۶۰ میلیارد اعتبار برای کشاورزان سیل‌زده لرستانی در نظر گرفته شد

خرم‌آباد- مدیرکل مدیریت بحران وزارت جهاد کشاورزی گفت: برای جبران خسارات سیل در بخش کشاورزی لرستان ۲۹۰ میلیارد کمک بلاعوض و ۲۷۰ میلیارد تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد ۴ درصد در نظر گرفته ایم. سید محمد موسوی ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پرداخت کمک بلاعوض به کشاورزان خسارت دیده از سیل […]

۵۶۰ میلیارد اعتبار برای کشاورزان سیل‌زده لرستانی در نظر گرفته شد

خرم‌آباد- مدیرکل مدیریت بحران وزارت جهاد کشاورزی گفت: برای جبران خسارات سیل در بخش کشاورزی لرستان ۲۹۰ میلیارد کمک بلاعوض و ۲۷۰ میلیارد تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد ۴ درصد در نظر گرفته ایم.

سید محمد موسوی ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پرداخت کمک بلاعوض به کشاورزان خسارت دیده از سیل اظهار داشت: در لرستان، ۲۱ هزار پرونده با ۸۵ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای کشاورزان تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: ۲۰ هزار پرونده با ۶۵ میلیارد اعتبار مورد بررسی میدانی قرار گرفته و تأیید شده است.

مدیرکل مدیریت بحران وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: ۱۴ هزار پرونده با ۴۵ میلیارد اعتبار به تصویب کارگروه استانی رسیده و آماده پرداخت شده است.

موسوی همچنین به پرداخت تسهیلات جبران خسارت سیل به کشاورزان اشاره کرد و گفت: ۳۲۰۰ پرونده با ۱۱ میلیارد تسهیلات در این حوزه در لرستان بررسی شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون یک هزار پرونده با ۴ میلیارد اعتبار به مرحله پرداخت رسیده است، افزود: برای جبران خسارات سیل در بخش کشاورزی لرستان ۲۹۰ میلیارد کمک بلاعوض و ۲۷۰ میلیارد تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد ۴ درصد در نظر گرفته‌ایم.

بیان دیدگاه !

نام :