کد خبر : 36271
تاریخ انتشار : 13 سپتامبر 2022 - 16:06
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 238 بازدید

۶ کشته در تصادف محور بیرانشهر- خرم‌آباد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان گفت: تصادف یک دستگاه خاور با پراید در جاده قدیم بیرانشهر- خرم‌آباد ۶ کشته برجای گذاشت. به گزارش هومیان، مهدی غیبی صبح امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سانحه تصادف ساعت ۱۰ صبح امروز در محور قدیم بیرانشهر به خرم آباد محدوده روستای «علی نقی»، ۶ نفر جان باختند. وی با […]

تصادف در محور بیرانشهر- خرم‌آباد ۶ کشته برجا گذاشت

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان گفت: تصادف یک دستگاه خاور با پراید در جاده قدیم بیرانشهر- خرم‌آباد ۶ کشته برجای گذاشت.

به گزارش هومیان، مهدی غیبی صبح امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سانحه تصادف ساعت ۱۰ صبح امروز در محور قدیم بیرانشهر به خرم آباد محدوده روستای «علی نقی»، ۶ نفر جان باختند.

وی با بیان اینکه این سانحه رانندگی بین یک دستگاه خاور و یک دستگاه پراید رخ داده است، تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه ۶ سرنشین خودرو پراید در دم فوت کردند.

 سرهنگ محمد زارعی نیز امروز شنبه در گفتگو با رسانه‌ها اظهار داشت: ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه صبح امروز برابر اعلام پلیس ۱۱۰، یک فقره تصادف فوتی در محور بیرانشهر زیر پل راه آهن رخ داد.

وی با بیان اینکه پس از اعلام حادثه بلافاصله همکاران ما در محل حضور یافتند، تصریح کرد: متأسفانه در این سانحه ۶ نفر از یک خانواده در دم جان باختند.

رئیس پلیس راه لرستان با اشاره به اینکه این تصادف بین یک دستگاه کامیون بنز و یک پراید رخ داده است، افزود: کامیون بنز از سمت خرم آباد به بیرانشهر در حرکت بوده و خودرو پراید که سرنشینان آن همگی ساکن بیرانشهر هستند به سمت خرم آباد در حرکت بوده است.

سرهنگ زارعی یادآور شد: علت تصادف در دست بررسی است و به محض حصول نتیجه به اطلاع هم استانی‌ها می‌رسد.

بیان دیدگاه !

نام :