کد خبر : 33501
تاریخ انتشار : 6 نوامبر 2017 - 06:38
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 289 بازدید

آمادگی سپاه لرستان برای ارائه خدمات به مردم در فصل سرما و بارندگی

   جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از آمادگی این نهاد برای ارائه خدمات به مردم در فصل سرما و بارندگی ها خبر داد. به گزارش هومیان نیوز به نقل از مهر، سردار حبیب الله توکلی در جلسه ستاد مدیریت بحران لرستان در سخنانی با اشاره به اینکه تفاهم نامه ای بین سازمان مدیریت بحران کشور […]

 

 جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از آمادگی این نهاد برای ارائه خدمات به مردم در فصل سرما و بارندگی ها خبر داد.

به گزارش هومیان نیوز به نقل از مهر، سردار حبیب الله توکلی در جلسه ستاد مدیریت بحران لرستان در سخنانی با اشاره به اینکه تفاهم نامه ای بین سازمان مدیریت بحران کشور و سازمان بسیج منعقد شده و مقرر شده که از ظرفیت های بسیج در مراحل چهارگانه مدیریت بحران استفاده شود اظهار داشت: در این راستا سپاه لرستان گردان هایی را در استان ساماندهی و آموزش های داده است.

وی با بیان اینکه درخواست ها و نیازمندی های تجهیزاتی را به معاونت عمرانی استانداری و مدیر کل مدیریت بحران استان ارائه داده ایم گفت: در متن نامه به رئیس سازمان مدیریت بحران کشور نیز اعلام شده که اعتبارات ماده ۱۰ استان پاسخگو خرید تجهیزات نیست و درخواست اعتبار شده است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه همه امکانات و نیروهای سپاه برای ارائه خدمات در فصل سرما و بارندگی ها پای کار است گفت: این ظرفیت آمادگی لازم را برای ورود و ارائه خدمات در هنگام بحران را دارد.

بیان دیدگاه !

نام :