کد خبر : 30669
تاریخ انتشار : 8 فوریه 2017 - 22:07
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 749 بازدید

آموزشگاه راهنمایی پسرانه ی شاهد کوهدشت میزبان جشن انقلاب بود + تصاویر

  جشن انقلاب در مدرسه ی راهنمایی پسرانه ی شاهد کوهدشت برگزارشد. به گزارش خبرنگار هومیان نیوز، امروز 20 بهمن ماه، مدرسه ی راهنمایی شاهد کوهدشت با اجرای برنامه های متنوع از جمله سرود، موسیقی، نمایش طنز، خوانش مقاله، سخنرانی و… میزبان جشن انقلاب بود تا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شکوهنمند ایران را گرامی بدارد. […]

 

جشن انقلاب در مدرسه ی راهنمایی پسرانه ی شاهد کوهدشت برگزارشد.

به گزارش خبرنگار هومیان نیوز، امروز 20 بهمن ماه، مدرسه ی راهنمایی شاهد کوهدشت با اجرای برنامه های متنوع از جمله سرود، موسیقی، نمایش طنز، خوانش مقاله، سخنرانی و… میزبان جشن انقلاب بود تا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شکوهنمند ایران را گرامی بدارد. دراین جشن که با حضور برخی مسئولان اداره ی آموزش و پرورش کوهدشت برگزارشد، اجرای قسمت های شاد و متنوعی از سوی دانش آموزان این آموزشگاه ارایه شد که به خوبی از عهده ی آن برآمدند.

 

 

 

 

مدیر آموزشگاه پسرانه ی شاهد کوهدشت درجمع دانش آموزان این آموزشگاه، با بیان این که یاد و خاطره ی ورود امام بت شکن (ره) و پیروزی انقلاب شکوهمندش باید هرساله در اذهان هرایرانی، گرامی و زنده نگاه داشته شود، گفت: امروز، وظیفه ی دانش آموزان عزیز این کشور این است که خود را به سلاح دانش و بصیرت مجهز کنند تا بتوانند از انقلابی که هدیه ی خون شهدای گرانقدر و امام شهداست به خوبی پاسداری کنند.

 

 

 

 

قاسمی ادامه داد: اگر امروز می توانیم در عرصه های بین المللی عرض اندام کنیم به خاطر رشادت ها و دلاوری های شهدا و رهنمون های ارزشمند مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید است.

 

 

 

وی از دانش آموزان خواست تا به امر رهبر عظیم الشان انقلاب لبیک گفته و روز جمعه حضور شکوهمند خود را در راهپیمایی 22 بهمن ماه هرچه غرورآمیزتر از سال های گذشته به نمایش بگذارند تا جواب دندان شکنی به یاوه گویی رییس جمهور آمریکا داده شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

بیان دیدگاه !

نام :