کد خبر : 30035
تاریخ انتشار : 26 دسامبر 2016 - 19:58
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 413 بازدید

آیا آن دکتر باز محرمانه سخن خواهد گفت؟

  سید محمدصادق محمدی وفایی / هومیان نیوز: برداشت بنده این است طبق حاشیه های که بعد از حضور دکتر ظریف در کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی پیش آوردند اگر باری دیگر او را دعوت کنند آن دکتر به این راحتی ها سخنان محرمانه نخواهد گفت. مثلا اگر گفته شود جناب دکتر ظریف روز […]

IMG_2742

 

سید محمدصادق محمدی وفایی / هومیان نیوز:
برداشت بنده این است طبق حاشیه های که بعد از حضور دکتر ظریف در کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی پیش آوردند اگر باری دیگر او را دعوت کنند آن دکتر به این راحتی ها سخنان محرمانه نخواهد گفت.
مثلا اگر گفته شود جناب دکتر ظریف روز
چهارشنبه ساعت …جلسه ی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در مورد برجام است برای توضیح و تبیین ابهامات برجام و تحریمهای امریکا به مجلس تشریف بیاورید.
دکتر ظریف خواهد گفت باز جلسه کمیسیون و برجام؟ آیا کپی و رفیق جناب کریمی قدوسی شرکت خواهند کرد؟
دکتر عزیز جناب قدوسی که نیستند .خیالت راحت راحت جلسه محرمانه خواهد بود و محرمانه خواهد ماند؟
دکتر ظریف
چگونه خیالم راحت باشد ؟ جلسه قبل هم محرمانه بود و کریمی قدوسی نیز تشریف نداشتند ولی فوری اخبار محرمانه در دل سایتها و در دست خبرنگاران قرار گرفت و آن همه حاشیه به وجود آمد.حال چه تضمینی وجود دارد گفتارمان محرمانه باقی بماند؟
دک‌تر ارجمند راستش ما هم نمی دانیم کدام عضو جلسه گفتار شما را به قدوسی رساند و اکنون هم افراد کمیسیون همان نمایندگان هستند اما بدان طبق قانون باید به مجلس بیایی و در جلسه کمیسیون شرکت کنید و توضیحات لازم را بدهید.
دکتر ظریف هم جواب خواهد داد واقعیت این است از این به بعد عهد کرده ام از جان کری نگویم .برخی سخنان را به کریمی قدوسی و کمیسیون امنیت مجلس نگویم . و به این محرمانه بودن و محرمانه ماندن جلسات اعتمادی نداشته باشم ولی چون قانون می گوید باید به مجلس بیایم به احترام قانون خواهم آمد اما همان مطالبی که در مصاحبه ها ی عمومی مطرح کرده ام در محضر شما مجلسیان نیز تکرار خواهم کرد البته از این به بعد کمیسیون هم می تواند مشروح گفتار بنده را بارها و بارها از شبکه ی خبر پخش کند.
اینجاست که برخی از نمایندگان به فکر فرو خواهند رفت و حدیث نفس خواهند داشت که
ای وای یعنی جناب وزیر خارجه این همه به برخی از نمایندگان کمیسیون بدبین شده اند ؟
جناب کریمی قدوسی کجایی؟ ببین دکتر ظریف چه می گوید ؟ او با آن همه اعتمادی که در داخل و خارج داشت از بی اعتمادی با ما سخن می گوید.

بیان دیدگاه !

نام :